سرمربی قزاقستان: گلر ایران خوب بود، گلر ما عالی!/ طیبی بهترین بازیکن لیگ قزاقستان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاکائو در نشست خبری بعد از دیدار تیمملی فوتسال قزاقستان با در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و میتوانم بگویم بهترین بازی تورنمنت تاکنون را دیدیم، به تیم خودم که خوب بازی کردند و تیم ایران که در دقایق پایانی موفق شد به پیروزی برسد، تبریک
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاکائو در نشست خبری بعد از دیدار تیمملی فوتسال قزاقستان با در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و میتوانم بگویم بهترین بازی تورنمنت تاکنون را دیدیم، به تیم خودم که خوب بازی کردند و تیم ایران که در دقایق پایانی موفق شد به پیروزی برسد، تبریک میگویم.
وی افزود: بازی گل کمی داشت اما بسیار جذاب بود و انتظار داریم در بازیهای فینال گلهای بیشتری داشته باشد؛ با پرواز به ایران آمدیم و بدون تمرین در این مسابقات حضور پیدا کردیم در صورتی که تیم روسیه ۱۰روز تمرین داشته است.
سرمربی تیم فوتسال قزاقستان بیان کرد: ایگیتا از بهترین دروازهبانهای دنیا است و شوتهای زیادی زد و با اینکه گل نشد اما به روند بازی ما کمک کرد، گلر ایران خوب است اما گلر ما بسیار عالی کار میکند؛ در لیگ قزاقستان تیمهای زیادی نداریم و میخواهیم با افزودن بازیکنان برزیلی سطح فوتسال خود را بالا ببریم.
وی در خصوص دوستیها در فوتسال تصریح کرد: در فوتسال دنیا همه معلم یکدیگر هستند اما در فوتبال دوستیها کمتر است و بیشتر مسائل حاشیهای مطرح است؛ ایران تیم خوبی است و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم و امیدوارم چنین تورنمنتی را در قزاقستان داشته باشیم؛ ۱۱سال در تیمهای مختلفی بودهام و ۶سال است در قزاقستان مربیگری میکنم و قزاقستان را قهرمان اروپا کردهام.
کاکائو در پایان در مورد حسین طیبی گفت: این بازیکن فوقالعاده است و بسیار خوب بازی میکند؛ طیبی روزبهروز در لیگ قزاقستان بهتر شد و بهترین بازیکن این لیگ است و گلهای زیادی به ثمر رسانده است.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰