کد خبر : 108358
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 - 11:16
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان رفتنی شد؟

کفاشیان رفتنی شد؟
سرپرست کمیته فوتسال به دنبال ورود به کمیته ملی المپیک بوده و احتمالا با کمیته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، انتخابات کمیته ملی المپیک قرار است ۲۷ دی برگزار شود و علی کفاشیان با توجه به اینکه به عنوان خبره ورزشی معرفی شده است، برای پست نائب رئیسی این کمیته نامزد خواهد شد.

از طرفی سرپرستی او در کمیته فوتسال و عدم پذیرش حکم ریاست با گذشت بیش از یک سال، این شائبه را به وجود آورده که کفاشیان برای رفتن برنامه دارد.

اما نائب رئیسی کمیته ملی المپیک، شغل محسوب نمی‌شود و حضور کفاشیان به صورت همزمان در پست نائب رئیسی فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک و سرپرستی کمیته فوتسال، نمی‌تواند مشکل قانونی برایش ایجاد کند.

اما اگر او راهی کمیته ملی المپیک شود، عملا نمی‌تواند وقت کافی برای فوتسال بگذارد. ضمن اینکه او ریاست فوتسال AFC و نائب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم به عهده دارد و حضورش در کمیته فوتسال ایران، مصداق بارز برداشتن چند هندوانه با یک دست است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد سه شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

چرا رفتنی شد بابا این همه تلاش ‌. حضور در تمامی مسابقات لیگ برتر. حضور در تمرینات و مسابقات تیم ملی فوتسال. نرفتن به مسافرتهای خارجی بخاطر حضور فعال در کمیته…… چرا این همه زحمت آقای کفاشیان دیده نمیشه…… شورشو درآوردن این آقا بایستی ۱۰سال پیش از ورزش میرفت نه الان بعدش عوارض خروج از کشور شاید باعث بشه بی خیال بشن

زیبا سه شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

سلام آقای ادمین شما با سایت فوتسال پلانت ارتباطی دارید؟ یک سری از نتایج و مسابقات قدیمی ایران (مردان) بین سالهای ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ اشتباه در این سایت ثبت شده که من رفرنس معتبر هم دارم. یا مثلا بازی ۸ بر صفر بانوان مقابل میانمار دوستانه چندماه قبلو ثبت نکرده. می تونید باهاشون ارتباط بگیرید تا اشتباهات رو اصلاح کنند؟ ممنون