کد خبر : 108586
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 10:43
دسته‌بندی نشده
-

تشویق مقاومت از پشت درب‌های بسته هفتم تیر!/ شهامت داور در اصلاح کارت زرد اشتباه

تشویق مقاومت از پشت درب‌های بسته هفتم تیر!/ شهامت داور در اصلاح کارت زرد اشتباه
تيم فوتسال مقاومت قرچك اين هفته هم به دليل محروميت تماشاگرانش، بدون تماشاچي به مصاف شهروند ساري رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی دو تیم مقاومت قرچک و شهروند ساری در حالی در قرچک شروع شد که تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی به سالن هفت تیر مراجعه کردند که به دلیل حاشیه بازی با مقاومت البرز برای بار دوم در این فصل پشت در ماندند و جالب اینکه از پشت درب هم به تشویق تیم خود می‌پرداختند.

در این بازی که دو تیم بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند، چهره‌هایی چون حضور محمد طاهری، سید علی کیایی، مرتضی عظیمایی بازیکنان سابق تیم شهید منصوری قرچک و کنونی شهروند ساری بودند که سال‌ها در این سالن و برای مردم قرچک بازی می‌کردند.

مصطفی تاج‌الدین و مصطفی ظریفیان بازیکنان صالحین ورامین نیز برای تماشای این بازی خود را به سالن رسانده بودند تا بازی مقاومت قرچک را از نزدیک ببینند.

در ابتدای این بازی جذاب  توپ و میدان در دست شاگردان زرخانلی بود که راه به جایی نداشت و روی یک ضد حمله تیم شهروند توسط طه مرتضوی به گل برتری رسید. تا اواسط نیمه اول شهروند بازی را در اختیار داشت تا اینکه روی یه ضد حمله مراد ناظری به اشتباه دروازه‌ی خودی را باز کرد.

در شروع نیمه دوم مقاومت بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ثانیه‌های آغازین گل برتری را توسط علی رهنما زد و در حمله‌ای دیگر محمد نجف زنگی دروازه‌ی تیم شهروند را گشود.

تماشاگران قرچک

از نکات جالب این بازی دادن کارت زرد دوم و البته اشتباه به علی کیایی بود که در یک صحنه دو نفر روی پای بازیکن مقاومت هجوم برده و داور کارتی به اشتباه از جیب خارج کرد اما بعد از مشورت با داور چهارم، با شهامت این اشتباه خود را اصلاح کرد.

تیم شهروند ساری که چیزی برای از دست دادن نداشت در پنج دقیقه پایانی رو به بازی پاورپلی آورد که سودی برای این تیم نداشت و روی یک اشتباه هم گل چهارم را توسط بهنام فعال دریافت کردند تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

گفتنی است پس از سوت پایان بازی تماشاگران که ساعت‌ها پشت درب سالن منتظر بودند وارد سالن شدند و یک صدا تیم خود را تشویق کردند و بازیکنان هم با حضور در حلقه‌های شادی تماشاگران از آن‌ها تشکر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.