کد خبر : 108614
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 16:14
-

درگیری تماشاگران قمی با دروازه بان تیم ملی/تشویق ایسلندی در قم

درگیری تماشاگران قمی با دروازه بان تیم ملی/تشویق ایسلندی در قم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار حساس دو تیم آتلیه طهران قم و گیتی پسند اصفهان عصر جمعه در قم برگزار شد. با سوت داور تیم پر مهره گیتی پسند بازی را در دست گرفت و بعد از چند حمله توسط اسماعیل پور به گل نخست رسید.ربعد از گل تیم مهمان؛ عکاس ها بازی هجومی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار حساس دو تیم آتلیه طهران قم و گیتی پسند اصفهان عصر جمعه در قم برگزار شد. با سوت داور تیم پر مهره گیتی پسند بازی را در دست گرفت و بعد از چند حمله توسط اسماعیل پور به گل نخست رسید.ربعد از گل تیم مهمان؛ عکاس ها بازی هجومی را به نمایش گذاشتند ک در یک ضدحمله توسط حسن زاده گل دوم را هم دریافت کردند.۲ دقیقه به پایان نیمه اول؛ قمی ها یک موقعیت عالی و ۳ به تک را توسط اطمینان از دست دادند تا نیمه نخست با همان نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم شاهد بازی زیبا و پر هیجانی بودیم که سپهر محمدی در چندین صحنه ناجی گیتی پسندی ها بود. در ۵ دقیقه پایانی قمی ها از روش پاور پلی استفاده کردند که توسط اطمینان به گل رسیدند و اختلاف به حداقل رسید. اما ثانیه های زیادی نگذشته بود که با زهم حسن زاده دروازه تیم شهر خود را باز کرد و نتیجه ۳ بر ۱ به سود گیتی پسند شد. پس از این گل آتلیه باز هم دست به پاور پلی زد و توسط نعمتیان به گل رسید تا یک دقیقه پایانی بسیار حساس و جذاب شود.
۵ ثانیه به پایان بازی مهران رضاپور بازیکن تیم آتلیه طهران با پشت پا و ضربه ای زیبا دروازه گیتی پسند را باز کرد تا این تیم در عین ناباوری ۲ امتیاز حساس را در قم از دست بدهد

*با هماهنگی ۲ تیم این بازی از ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه آغاز شد.

*این دیدار از شبکه ورزش و استانی قم پخش زنده شد.

*مانند هر هفته بلیط فروشی در سالن حیدریان صورت گرفت.

*مثل سال های گذشته استقبال خوبی از دیدار های نماینده قم و گیتی پسند انجام شد و نزدیک ۲ هزار نفر در سالن حضور داشتند.

*سعید قاسمی کاپیتان فصل گذشته یاسین پیشرو در ورزشگاه حضور داشت.

*ابتدای بازی تیم آتلیه طهران طی مراسمی از علی اصغر حسن زاده بازیکن قمی گیتی پسند که برای سومین سال بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده است تجلیل و قدردانی کرد.همچنین از ابوالقاسم عروجی دیگر بازیکن قمی تیم گیتی پسند تقدیر شد.

*تیم گیتی پسند در چندین صحنه به داوری بازی اعتراض داشت.

*در نیمه دوم بحث و درگیری لفظی بین سپهر محمدی و تماشاگران قمی اتفاق افتاد ک با دخالت داور و حراست حل شد.

*در اقدامی عجیب و برای اولین دو سه مرتبه شاهد پرتاب ترقه از سوی هواداران به زمین بازی بودیم که با دخالت سریع مسئولین ختم به خیر شد.

*پس از پایان بازی بین برخی افراد منتسب به باشگاه گیتی پسند و مسئولان حراس بازی و چند خبرنگار صدا و سیما درگیری بوجود آمد.

*بازیکنان و کادرفنی تیم مهمان حاضر به مصاحبه نشدند.

*قمی ها پس از گل تساوی در ثانیه های پایانی به شادی و تشویق ایسلندی پرداختتد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱

قبل از گل اول هم این قم بود که میتوانست به گل برسه که موقعیت را از دست دادند و همه موقعیتهای گیتی روی اشتباه قم و ضد حمله بود