کد خبر : 109172
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 17:26
دسته‌بندی نشده
-

بهادری:می توانیم برای رسیدن به رده پنجم تلاش کنیم/می خواهیم نخستین شکست خانگی را به شهروند تحمیل کنیم

بهادری:می توانیم برای رسیدن به رده پنجم تلاش کنیم/می خواهیم نخستین شکست خانگی را به شهروند تحمیل کنیم
كاپيتان تيم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: براي تثبيت جايگاه خود دو بازي دشوار در پيش‌رو خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری در خصوص پیروزی فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند در چارچوب هفته بیست وچهارم لیگ برتر اظهار کرد: بازی سخت و نفس‌گیرانه‌ای را مقابل گیتی پسند به نمایش گذاشتیم. همیشه بازی کردن با تیم‌های مدعی انگیزه بازیکنان جوان را بالا خواهد برد و این موضوع برای تیم ما هم قابل پیش‌بینی بود، خوشحال هستم که توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.
بهادری خاطرنشان کرد: بعد از شکستی که مقابل مس‌سونگون داشتیم،تمام بازیکنان هم‌قسم شده بودند که این بازی را با پیروزی به پایان برسانند بر اثر یک اتفاق نتیجه بازی را واگذار کرده بودیم، قطعا اگر با تیم مس‌سونگون ده بازی دیگر انجام دهیم با این نتیجه شکست نخواهیم خورد.
وی در خصوص عملکرد خوب تیم فرش‌آرا در فاز دفاعی گفت: خوشبختانه شناخت کافی از تیم گیتی‌پسند داشتیم و با تمرکز بالا و دفاع خوب تیمی توانستیم در ثانیه‌های پایانی گل برتری را وارد دروازه این تیم کنیم.
وی در خصوص داوری این بازی گفت: همیشه در فوتسال اعتراض به داوری وجود دارد، ولی طبیعتا زمانی که تیم پیروز می‌شود داوری مشکلی نخواهد داشت.
بهادری در خصوص برنامه تیمش برای دو بازی باقی مانده تا انتهای فصل عنوان کرد: با توجه به شرایطی که در جدول  داریم می‌توانیم برای رسیدن به جایگاه پنجمی تلاش کنیم، در این دو هفته دو بازی سخت  داریم که امیدوارم بانتایج خوبی لیگ را به پایان برسانیم.در بازی بعدی میهمان تیم شهروند ساری خواهیم بود، این تیم تاکنون در شهر خود شکستی را متحمل نشده است و به دنبال این موضوع هستیم که نخستین شکست خانگی این تیم را رقم بزنیم.
وی تاکید کرد: در هفته پایانی بازی دشواری با تیم تاسیسات دریایی خواهیم داشت، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بهترین جایگاه را به ارمغان درآوریم، قطعا بدست آوردن جایگاه پنجم برای ما خوشحال‌کننده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.