کد خبر : 109175
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 17:29
-

حسن‌زاده:استفاده از پاورپلی ریسک است/ قهرمانی را از دست دادیم

حسن‌زاده:استفاده از پاورپلی ریسک است/ قهرمانی را از دست دادیم
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن‌زاده در خصوص شکست تیمش مقابل فرش‌آرا مشهد اظهار کرد: بازی سخت و پرفشاری را از دو تیم شاهد بودیم، با توجه به موقعیت جدولی که داشتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودیم. موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم و در پایان نتیجه بازی را واگذار کنیم.
ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: در اواخر بازی از سیستم پاورپلی استفاده کردیم که توانستیم گل مساوی را هم به ثمر برسانیم ولی متاسفانه در ثانیه‌های پایانی گل سوم را دریافت کردیم.
وی  بیان کرد: استفاده از سیستم پاورپلی ریسک بالایی دارد، متاسفانه نتوانستیم به خوبی از این سیستم استفاده نیم و بازی را به شکست به پایان رساندیم.
حسن‌زاده در خصوص از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز بودیم تا در دو بازی آینده شانسی برای قهرمانی داشته باشیم، با پیروزی که مس سونگون به دست آورد قهرمانی را از دست دادیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

چرا بیان نمیکنید فرش ارا هم موقعیتهای فراوانی داشت و چرا نمیگویید عقب بودیم و با یک لحظه اشتباه حریف توانستیم مساوی بدست آوریم
بعد بروید سراغ گل سوم و باخت تفکر کادر و کلکسیون بازیکن و امکانات به تیم به مراتب پایین تر از خودتون