کد خبر : 109122
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 - 11:47
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:مگر نمی‌گویید قمار کرده‌اند؟ پس چرا علنی نمی‌ کنید؟ چرا نمی‌گویید چه کسی بوده است؟

شمسایی:مگر نمی‌گویید قمار کرده‌اند؟ پس چرا علنی نمی‌ کنید؟ چرا نمی‌گویید چه کسی بوده است؟
وحید شمسایی از مسائل مطرح شده در بازی تیمش با آتلیه طهران قم به شدت گلایه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی، سرمربی تاسیسات دریایی و برنده بازی با آتلیه طهران قم به شدت به اظهارات مطرح شده از سوی قمی‌ها اعتراض دارد و معتقد است سرمربی آتلیه باید شفاف‌سازی کند.

شمسایی اظهار کرد: وحید غیاثی باید ادعایش را ثابت کند. ما در نیمه اول بد بودیم و چهار گل خوردیم چون دروازه‌بان اصلی ما نبود؛ دروازه‌بان دوم را با وجود مصدومیت شب قبل از بازی به اردو آوردیم و با دست شکسته درون دروازه ایستاد اما بعد از این که چهار گل خورد، گلر سوم را به زمین آوردیم که او هم از وسط زمین گل خورد. از طرفی آتلیه در نیمه اول بیش از ۱۰ گل نخوردند. در نیمه دوم هم تنها دو توپ به دروازه ما رسید.

او اضافه کرد: اگر از خدا بترسیم خیلی از کارها را نمی‌کنیم؛ کمی از خدا بترسیم. نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را مطرح کرده‌اند. مگر نمی‌گویید قمار کرده‌اند؟ پس چرا علنی نمی‌کنید؟ چرا نمی‌گویید چه کسی بوده است؟

شمسایی تاکید کرد: راحت با مردم صحبت کنید. مگر می‌توانیم هر ادعایی خواستیم مطرح کنیم و راحت بگذریم. اگر کسی قمار یا کم‌کاری کرده، از فوتسال محوش کنید اما اگر نیست، فضای فوتسال را آلوده نکنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

أون کسى که از این کارا میکنه که نمیاد سند و مدرک از خودش جا بذاره شمسایى!!! مگه توى گیتى تبانى نشد؟؟! مگه ثابت نشد؟!!! ولى کیا رو محروم کردند اونایى که رده سوم و چهارم بودند وگرنه الان خیلى ها باید از فوتسال محو میشدند خدا انشالله هر کسى رو که تبانى کرده محو کنه