کد خبر : 109405
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396 - 18:42
-

غیاثی:قرار بود به بندرعباس نرویم/وضعیت تیم از نظر مالی خراب است/فوتسال قم نفس های آخر خود را می کشد

غیاثی:قرار بود به بندرعباس نرویم/وضعیت تیم از نظر مالی خراب است/فوتسال قم نفس های آخر خود را می کشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی تصریح کرد: بازی ۲ تیم فوتسال آتلیه طهران قم و آذرخش بندرعباس عصر فردا(پنجشنبه) برگزار خواهد شد و تنها هشت تن از بازیکنان تیم را عازم این شهر کردیم. وی ادامه داد: وضعیت تیم از نظر مالی بسیار خراب است و عصر چهارشنبه بعد از ۲ هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی تصریح کرد: بازی ۲ تیم فوتسال آتلیه طهران قم و آذرخش بندرعباس عصر فردا(پنجشنبه) برگزار خواهد شد و تنها هشت تن از بازیکنان تیم را عازم این شهر کردیم.
وی ادامه داد: وضعیت تیم از نظر مالی بسیار خراب است و عصر چهارشنبه بعد از ۲ هفته تعطیلی تمرینات، ابتدا قرار شد به بندرعباس سفر نکنیم ولی باتاکیدات برخی مسئولان استان، حدود هشت بازیکن را راهی این شهر کردیم.
غیاثی گفت: تنها هزینه حدود هشت نفر از بازیکنان در این سفر تامین شده است و این برای فوتسال قم مناسب نیست.
وی ادامه داد: مشکلات مالی از ابتدای فصل وجود داشته و به آخر مسابقات کشیده شده است و با وجودی که تیم تا رده چهارم جدول پیش رفته و پدیده رقابت های لیگ برتر بود ولی اکنون به رتبه ششم تنزل پیدا کردیم و وضعیت ما بدتر هم خواهد شد.
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم خاطرنشان کرد: هفته آینده آخرین بازی تیم ما در برابر شهرداری ساوه در قم است ولی به نظر می رسد فوتسال قم نفس های آخر خود را می کشد و سال آینده امکان این که تیمی در لیگ برتر نداشته باشیم نیز وجود دارد.
غیاثی خاطرنشان کرد: فوتسال قم از نظر نیروی انسانی بسیار قوی است ولی متاسفانه دلسوز و حامی مالی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن پنجشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

واقعا خیلی بده که در لیگ برتر فوتسال یک تیم قمی نباشد و من خودم واقعا یکی از دوست داران تیم اتلیه هستم و همین طور مربی و یکی از بازیکن تیم که به نام سید علی حسینی که واقعا ادم خوش اخلاق هست ای مسئول های قمی کمک کنید.

نام ... پنجشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

درود به غیرتتون با این که دوهفته است تمرین نداشتید ۷ نفره رفتید بندر فصل تموم شدو ۲۰ درصد گدفتید اذرخش و تو بندر که یخه تیم های اول تا پنجم رو گرفت ولی شماها بردید درود به شرفتون تبریک به همه قمیا