کد خبر : 109598
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 - 12:36
-

کافی:در مس، همه جای خودشان بودند/حاشیه‌ای بودن باشگاهی به خود آن باشگاه برمی‌گردد/به دنبال حضور قدرتمندانه در جام‌باشگاه‌های آسیا هستیم/برای میزبانی درخواستی ندادیم

کافی:در مس، همه جای خودشان بودند/حاشیه‌ای بودن باشگاهی به خود آن باشگاه برمی‌گردد/به دنبال حضور قدرتمندانه در جام‌باشگاه‌های آسیا هستیم/برای میزبانی درخواستی ندادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، قهرمانی خود را مسجل کرد و قرار است جام در هفته پایانی به این تیم اهدا شود.محمدرضا کافی درباره قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال،‌ اظهار کرد: هر مجموعه‌ای که هدفش قهرمانی باشد،‌ برای آن برنامه‌ریزی می‌کند. ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، قهرمانی خود را مسجل کرد و قرار است جام در هفته پایانی به این تیم اهدا شود.محمدرضا کافی درباره قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال،‌ اظهار کرد: هر مجموعه‌ای که هدفش قهرمانی باشد،‌ برای آن برنامه‌ریزی می‌کند. ما نیز از پارسال شروع به برنامه‌ریزی کردیم و خدا را شکر تک‌تک آن‌ها به ثمر نشست. در تیم فوتسال مس، همه جای خودشان بودند. کادر فنی، مدیریت و بازیکنان کار خودشان را کردند و همچنین اجازه ندادیم حاشیه‌ها وارد تیم شود.

او افزود: حاشیه‌ای بودن باشگاهی به خود آن باشگاه برمی‌گردد. شاید مجموعه‌ای دوست داشته باشد وارد حاشیه شود اما ما از پارسال که در اوج حاشیه‌ها وارد مجموعه شدیم، سعی کردیم بدون حاشیه جلو رفته و تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اختیار عوامل تیم بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون همچنین از برنامه‌ریزی باشگاه برای برگزاری جشن قهرمانی با شکوه در هفته پایانی لیگ خبر داد و خاطرنشان کرد: از فدراسیون فوتبال، آقایان تاج و کفاشیان قطعا در جشن قهرمانی حضور خواهند داشت. همچنین حضور آقای داورزنی نیز قطعی شده است. وزیر ورزش نیز به دعوت ما پاسخ مثبت داده و به احتمال زیاد در جشن قهرمانی حضور خواهد داشت.

کافی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم فوتسال مس برای جام‌ باشگاه‌های آسیا تقویت خواهد شد، توضیح داد: نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا با ترکیب فعلی در جام‌ باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم چون با همین ترکیب نتیجه گرفته‌ایم. اما هنوز مذاکره‌ای با بازیکنان و مربیان نداشته‌ایم و چیزی قطعی نیست. با این حال به دنبال حضور قدرتمندانه در جام‌باشگاه‌های آسیا هستیم و از تمام کسانی که صاحب‌نظر هستند می‌خواهیم به ما کمک کنند. برای مشخص شدن برنامه‌ریزی‌ها نیز ابتدا باید جلسه هیات مدیره تشکیل شده و برای کسب بهترین نتیجه، تصمیم‌گیری کنیم.

او در پایان درباره ندادن درخواست برای میزبانی جام‌ باشگاه‌های آسیا گفت: فدراسیون فوتبال در نامه‌ای از ما خواسته بود در صورت تمایل، برای میزبانی جام‌ باشگاه‌های آسیا درخواست بدهیم اما برای امسال، برنامه‌ای نداشتیم و به دنبال این هستیم که بازیکنانمان تجربه بین‌المللی کسب کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.