کد خبر : 109821
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396 - 9:07
-

تیم ملی و ناظم الشریعه چهارم و سوم شدند/ طیبی پنجم

تیم ملی و ناظم الشریعه چهارم و سوم شدند/ طیبی پنجم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سایت فوتسال پلنت دقایقی پیش برترین‌های رشته فوتسال در سال ۲۰۱۷ میلادی را اعلام کرد. در این رأی‌گیری فوتسال کشورمان در ۵ بخش بهترین سرمربی، بهترین تیم ملی، بهترین بازیکن، بهترین درواز‌ه‌بان و بهترین بازیکن جوان نماینده داشت . طبق اعلام سایت فوتسال پلنت در بخش بهترین بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سایت فوتسال پلنت دقایقی پیش برترین‌های رشته فوتسال در سال ۲۰۱۷ میلادی را اعلام کرد.

در این رأی‌گیری فوتسال کشورمان در ۵ بخش بهترین سرمربی، بهترین تیم ملی، بهترین بازیکن، بهترین درواز‌ه‌بان و بهترین بازیکن جوان نماینده داشت .

طبق اعلام سایت فوتسال پلنت در بخش بهترین بازیکن جوان، توحید لطفی از ایران با ۳۱۰ رأی در جایگاه ششم ایستاد در این بخش آنتونیو فرناندو از اسپانیا با ۶۰۷ رأی اول شد.

در بخش بهترین دروازه‌بان، علیرضا صمیمی با ۲۱۲ رأی در رده هفتم و سپهر محمدی با ۱۷۸ رأی در رده هشتم قرار گرفتند. در این بخش پاکو سدانو کهنه کار از اسپانیا با ۶۳۹ رأی به‌عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شد.

در بخش بهترین تیم ملی جهان، تیم ملی فوتسال کشورمان با ۴۷۱ رأی به‌عنوان چهارمین تیم برتر جهان معرفی شد، برزیل با ۶۸۱ رأی بهترین تیم جهان شد.

در بخش بهترین سرمربی محمد ناظم‌الشریعه با ۴۴۶ رأی به‌عنوان سومین سرمربی برتر دنیا انتخاب شد. ونانسیو لوپز سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا با ۷۴۵ رأی در رده اول ایستاد.

در بخش بهترین بازیکن فوتسال جهان هم حسین طیبی با ۲۹۹ رأی به‌عنوان پنجم رسید. در این بخش ریکاردینیو پرتغالی با ۹۱۷ رأی برای پنجمین بار اول شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۹:۲۸

امپراطور سید محمد ناظم الشریعه