کد خبر : 110025
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396 - 23:25
-

افشین دبیری: همه یکصدا طرفدار تیم مس بودیم/ مس سونگون شایسته قهرمانی بود

افشین دبیری: همه یکصدا طرفدار تیم مس بودیم/ مس سونگون شایسته قهرمانی بود

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری اظهار داشت: تیم مس سونگون با اقتدار به مقام قهرمانی  لیگ برتر فوتسال کشور رسیده و این تیم ۲ فصل پیش هم می‌توانست به این عنوان دست یابد که تنها با تفاضل گل کمتر به نایب قهرمانی رضایت داد. وی گفت: امروز همه باشگاه دبیری تبریز از

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری اظهار داشت: تیم مس سونگون با اقتدار به مقام قهرمانی  لیگ برتر فوتسال کشور رسیده و این تیم ۲ فصل پیش هم می‌توانست به این عنوان دست یابد که تنها با تفاضل گل کمتر به نایب قهرمانی رضایت داد.

وی گفت: امروز همه باشگاه دبیری تبریز از مربیان، بازیکنان و هواداران تیم‌هایمان طرفدار تیم مس سونگون بوده و این تیم را تشویق کردیم تا قهرمانی این تیم با یک پیروزی خانگی تکمیل‌تر شد.

رئیس هیات مدیره دبیری تصریح کرد: قهرمانی مس سونگون نشان داد که تبریز همچنان قطب فوتسال کشور است و جا دارد از مدیریت خوب آقای کافی در باشگاه مس سونگون و تلاش مربیان و بازیکنان این تیم برای رسیدن در مقام با ارزش به نیکی یاد شود.

افشین دبیری گفت: باشگاه دبیری این موفقیت را به باشگاه مس سونگون تبریک گفته و امیدواریم این تیم در باشگاه‌های آسیا نیز به مقام قهرمانی دست یافته و تبریز را در سال ۲۰۱۸ به یک عنوان با ارزش بین‌المللی برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.