کد خبر : 110027
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1396 - 23:30
دسته‌بندی نشده
-

خبیری: تمام فکر آقایان به بازی مس معطوف بود/ چرا بازی فرش‌آرا و آتلیه همزمان نبود؟

خبیری: تمام فکر آقایان به بازی مس معطوف بود/ چرا بازی فرش‌آرا و آتلیه همزمان نبود؟
سرمربي تيم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: لياقت پيروزي در اين ديدار راداشتيم، اشتباهات داوري در اين بازي تاثيرگذار بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری پس از شکست خانگی تیمش در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: بازی زیبا و جذابی را از دو تیم شاهد بودیم، تیم تاسیسات با توجه به هزینه‌ای که در این فصل انجام داده بود، تیم خود را برای قهرمانی بسته بود و قطعا لیاقت چنین جایگاهی را داشت.

وی ادامه داد: تیم تاسیسات در این بازی به خوبی توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و بازی را به نفع خود به پایان برساند.
خبیری با انتقاد از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بابت برنامه‌ریزی هفته پایانی لیگ برتر عنوان کرد: تمام فکر و ذهن مسئولین کمیته فوتسال به بازی مس‌سونگون و شهروند ساری در تبریز معطوف شده‌بود، متاسفانه برای این بازی داورانی را انتخاب کردند که برای نخستین بار در این فصل قضاوت می‌کردند، استرس و نگرانی در چهره هر دو داور کاملا مشهود بود و همین موضوع باعث شد اشتباهات زیادی را در طول مسابقه داشته باشند.
وی تصریح کرد: برای بازی فرش‌آرا و تاسیسات دریایی بایست داور باتجربه‌ای را انتخاب کنند تا مشکلی در جریان بازی پیش نیاید.
سرمربی تیم فرش‌آرا در خصوص دلیل استفاده نکردن از سیستم پاورپلی در دقایق پایانی بازی خاطر نشان کرد: زمانی از سیستم پاورپلی استفاده می‌کنیم، که در بازی چهارنفره نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم، در دقایق پایانی موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردیم که متاسفانه وارد دروازه حریف نشد.
خبیری درباره عدم برگزاری همزمان بازی تیم آتلیه طهران گفت: برایم جای سوال دارد که مسئولین فدراسیون اعلام کردند که به علت همزمانی دو بازی در قم این بازی را دیرتر برگزار کردند، در صورتی که بازی‌ تیم هیات فوتبال قم در سالنی جدا برگزار می‌شد و بازی‌ آتلیه طهران در سالن دیگر، نمی‌دانم چرا در هفته پایانی هر دوتیم در یک سالن دیدار‌های خود را برگزار کردند.
وی در خصوص سطح فنی لیگ برتر در این فصل ازرقابت‌ها خاطرنشان کرد: قطعا برای کمک به فوتسال باید تمام شرایط را فراهم کنیم، خوشبختانه پتانسیل بالایی در سطح کشور داریم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم جایگاه خود را در آسیا حفظ کنیم، اگر غفلت کنیم این جایگاه‌ در آسیا به خطر خواهد افتاد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.