کد خبر : 110048
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 13:16
-

ترابیان: از برزیل خواستیم ژانویه آینده بازی کنیم/زمان برگزاری بازی دوستانه با بلاروس مشخص شد

ترابیان: از برزیل خواستیم ژانویه آینده بازی کنیم/زمان برگزاری بازی دوستانه با بلاروس مشخص شد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از تاریخ و ساعت برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتسال با بلاروس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد دیدار دوستانه‌ای که قرار است در ۲۴ و ۲۵ دی ماه بین تیم‌های ملی فوتسال بلاروس و ایران در تهران برگزار شود، گفت:قرار است تیم ملی بلاروس در تهران حضور پیدا کند و طبق اعلام سرمربی تیم ملی فوتسال امروز بازیکنان این تیم قرار است خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. این بازی قرار است در ۲۴ و ۲۵ دی در سالن هندبال تهران ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شود.

وی در ادامه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ که تا به امروز با فدراسیون فوتبال برزیل داشتیم قرار بود در آبان ماه سال آینده تیم ملی ایران در برزیل و در آذر ماه تیم ملی برزیل در ایران دو بازی تدارکاتی برگزار کنند.با توجه به اینکه در آذر ماه سال آینده قرار است بازی‌های چهارجانبه قزاقستان برگزار شود و تیم ملی هم باید در آن مسابقات حضور پیدا کند ما مجددا از فدراسیون فوتبال برزیل درخواست کردیم که در صورت امکان بازی با تیم ملی آن کشور در ژانویه که تاریخ بازی‌های فیفادی هم هست  برگزار شود اما هنوز پاسخی از فدراسیون فوتبال دریافت نکردیم.

ترابیان در پاسخ به سؤالی که آیا بازی تدارکاتی برای تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال ایران هم در نظر گرفتید، گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام شده قرار است تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال اوکراین در اسفند ماه در شهر اردبیل حضور پیدا کند.

وی در پایان گفت: فوتسال متعلق به همه مردم ایران است و متعلق به چند شهر به خصوص و خاصی نیست. در حال حاضر اکثر شهرهای ایران مشتاق گسترش این ورزش هستند و در هماهنگی‌هایی که صورت گرفته قرار است من از نزدیک در چند استان حضور پیدا کنم. امکانات و زیرساخت‌های آنها را مشاهده و بررسی کنم. من اطلاع پیدا کردم نیشابور امکانات و زیرساخت‌ها و سالن بسیار خوبی دارد و علاقمند به برگزاری بازی‌های تیم ملی هستند و یا همچنین شهر بهبهان هم به همین ترتیب. این موضوع واقعا برای فوتسال ایران خوب است و می‌توان آن را ثروت ملی ایران دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.