کد خبر : 110565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 10:18
-

احمدی:مس برای قهرمانی در آسیا نیاز به تقویت دارد/ قرارداد من با مس یک ساله بود

احمدی:مس برای قهرمانی در آسیا نیاز به تقویت دارد/ قرارداد من با مس یک ساله بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی بازیکن ملی پوش مس سونگون در رابطه با قهرمانی تیمش این توضیحات را داد:«هدف ما از ابتدا جز قهرمانی چیز دیگری نبود و با اینکه تیم‌های خوبی مانند گیتی پسند و تأسیسات دریایی هم حضور داشتند اما خدا را شکر توانستیم به قهرمانی برسیم. ما چند بازیکن ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی بازیکن ملی پوش مس سونگون در رابطه با قهرمانی تیمش این توضیحات را داد:«هدف ما از ابتدا جز قهرمانی چیز دیگری نبود و با اینکه تیم‌های خوبی مانند گیتی پسند و تأسیسات دریایی هم حضور داشتند اما خدا را شکر توانستیم به قهرمانی برسیم. ما چند بازیکن ملی پوش داشتیم و بازیکنان دیگری مانند تقی‌زاده و «بلو» برزیلی هم به ما کمک کردند و توانستیم این قهرمانی را تقدیم مردم آذربایجان کنیم که به نظرم این قهرمانی را کم داشتند.»

وی در رابطه با جام باشگاه‌های آسیا هم گفت: «ما باید برای حضور در آسیا چند بازیکن جدید بگیریم تا تقویت شویم. به هر حال، ما نماینده ایران و مردم آذربایجان هستیم و باید زودتر یارگیری کنیم تا شانس قهرمانی آسیا را داشته باشیم.»

احمدی در رابطه با وضعیت خودش در مس سونگون خاطرنشان کرد: «قرارداد من با مس یک ساله بود. من قبلاً ۲ سال در دبیری بودم. تیم خوبی بود ولی حیف که منحل شد ولی حالا هم اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم که در تبریز بمانم. خدا را شکر مدیران مس به تعهدات خودشان عمل کردند و به نظر من یکی از ارکان اصلی موفقیت یک تیم هم، همین شرایط خوب مالی است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.