کد خبر : 110563
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 10:15
-

بی غم: برای مدیریت باشگاه مس سونگون اخلاق بسیار مهم است/مس کهکشانی نبود/امیدوارم با تقویت تیم در آسیا هم به موفقیت برسیم

بی غم: برای مدیریت باشگاه مس سونگون اخلاق بسیار مهم است/مس کهکشانی نبود/امیدوارم با تقویت تیم در آسیا هم به موفقیت برسیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم سرمربی مس سونگون درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال چنین توضیح داد:« با اینکه لیگ برتر امسال شروع بی‌نظمی داشت اما تیم ما توانست به ثبات خوبی دست پیدا کند و در لیگ هم خوشبختانه شرایط خوبی داشتیم. برای مدیریت باشگاه مس سونگون اخلاق بسیار مهم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم سرمربی مس سونگون درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال چنین توضیح داد:« با اینکه لیگ برتر امسال شروع بی‌نظمی داشت اما تیم ما توانست به ثبات خوبی دست پیدا کند و در لیگ هم خوشبختانه شرایط خوبی داشتیم. برای مدیریت باشگاه مس سونگون اخلاق بسیار مهم است و ما سعی کردیم در یارگیری بازیکنانی را جذب کنیم که از لحاظ اخلاقی یکدست باشند. ضمن اینکه تشنه قهرمانی هم باشند که خدا را شکر این اتفاق حاصل شد و توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. ما صد درصد به‌دنبال قهرمانی بودیم، چون در چند فصل قبل این اتفاق نیفتاده بود و برای همین همه اعضای تیم انگیزه زیادی داشتند تا این قهرمانی به دست بیاید.»

بی غم از شرایط مالی مس سونگون هم ابراز رضایت کرد:«خدا را شکر از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار داشتیم و پرداختی‌ها خوب بود. البته این طور هم نبود که تیم را کهکشانی بسته باشیم اما باشگاه مدیریت هزینه کرد و مشکلی در این میان به وجود نیامد.»

سرمربی مس سونگون سطح لیگ برتر فوتسال را هم بالا توصیف کرد:«شک نکنید که سطح مسابقات بالا بود. همیشه ۵، ۴ تیم هستند که خودشان را برای قهرمانی می‌بندند که در مسابقات اخیر هم این طور بود و تیم‌های خیلی خوبی در مسابقات حضور داشتند.»

وی جشن قهرمانی تیمش را هم بسیار زیبا دانست:«من فکر می‌کنم که این قشنگ‌ترین جشن قهرمانی لیگ بود. هم آقای وزیر آمده بودند هم آقای تاج و کفاشیان و در کل شکل کار و نظم و ترتیبی که وجود داشت، بسیار خوب بود.»

این مربی که پیش از این در سال ۹۰ و به‌عنوان دستیار علی افضل در گیتی پسند به قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسیده بود، حالا توانست نخستین قهرمانی خود را به‌عنوان سرمربی در مس سونگون جشن بگیرد. با این حال در خصوص ماندن خود در این تیم چنین واکنشی داشت: «قرارداد من تمام شده و هیچ صحبتی هم فعلاً با من صورت نگرفته و نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد. در هرحال امیدوارم با تقویت تیم در آسیا هم به موفقیت برسیم.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.