کد خبر : 111126
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 15:49
-

اسماعیل پور:از دوشنبه می‌توانم کنار تیم تمرین کنم/با بازیکنان خوبی که داریم می توانیم با یک نتیجه خوب از چین تایپه برگردیم/برنامه‌های ناظم‌الشریعه به‌هم ریخته و او به‌همین خاطر ناراحت شده است

اسماعیل پور:از دوشنبه می‌توانم کنار تیم تمرین کنم/با بازیکنان خوبی که داریم می توانیم با یک نتیجه خوب از چین تایپه برگردیم/برنامه‌های ناظم‌الشریعه به‌هم ریخته و او به‌همین خاطر ناراحت شده است
ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: ما به لغو اردوهای تیم ملی عادت کرده‌ایم اما همیشه با بازیکنان و کادرفنی خوبی که داریم برای قهرمانی به مسابقات می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل‌پور درباره مصدومیت خود و اینکه از چه زمانی به اردوهای تیم ملی فوتسال اضافه خواهد شد، گفت: به امید خدا من هم از امروز (شنبه) همراه با همه بازیکنان به اردوی تیم ملی می‌روم، اما با توصیه پزشکان تمرین نخواهم کرد و باید فعلاً استراحت کنم.

وی ادامه داد: خدا را شکر وضعیت پای من بهتر شده است و به امید خدا از روز دوشنبه می‌توانم کنار تیم تمرین کنم و مشکلی برای همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا ندارم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در مورد آمادگی تیم ملی و اینکه آیا ایران می‌تواند از مقام قهرمانی خود در آسیا دفاع کند، تصریح کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و بچه‌ها همه آماده‌اند. به امید خدا با بازیکنان خوبی که داریم امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب از چین تایپه برگردیم.

«محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی،‌ به شدت از لغو اردوی تیم ملی در اسلوونی ناراحت بود، آیا این موضوع در آمادگی بازیکنان تأثیر زیادی داشت؟»، اسماعیل‌پور در پاسخ به این پرسش گفت: من نمی‌دانم چرا اردوی اسلوونی لغو شد و اصلاً در جریان اتفاقات نبودم، اما به طور حتم برنامه‌های ناظم‌الشریعه به‌هم ریخته و او به‌همین خاطر ناراحت شده است. در هر صورت ما به این اتفاقات عادت کرده‌ایم، اما همیشه با بازیکنان و کادرفنی توانمندی که داریم موفق به کسب نتیجه شده‌ایم. همان‌طور که گفتم به امید خدا در این مسابقات هم تلاش خواهیم کرد تا به مقام قهرمانی برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.