کد خبر : 111336
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 9:11
-

تیم ملی فردا در فوتسال قهرمانی آسیا استارت می زند/حمله به دوازدهمین قهرمانی

تیم ملی فردا در فوتسال قهرمانی آسیا استارت می زند/حمله به دوازدهمین قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از امروز در چین تایپه برگزار می شود و تیم فوتسال کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این پیکارها در اولین بازی خود فردا به میدان می رود. تیم کشورمان که در این پیکارها با ترکیب علیرضا صمیمی،سپهر محمدی،احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی، محمدرضا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از امروز در چین تایپه برگزار می شود و تیم فوتسال کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این پیکارها در اولین بازی خود فردا به میدان می رود. تیم کشورمان که در این پیکارها با ترکیب علیرضا صمیمی،سپهر محمدی،احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، مهران عالیقدر، مهدی جاوید، اصغر حسن زاده،محمد شجری،سعید عباسی،مسلم اولاد قباد،علیرضا رفیعی، ابوالقاسم عروجی و حسین طیبی پای به این رقابتها گذاشته به دنبال رسیدن به دوازدهمین قهرمانی خود در این پیکارها و دفاع از عنوانی است که دو سال پیش در ازبکستان از آن خودکرد.

استارت با ساده ترین حریف

تیم کشورمان در این پیکارها در گروه سوم با تیم های عراق،چین و میانمار همگروه است و در گام اول ساده ترین بازی خود را با میانمار برگزار می کند که به نظر می رسد نتیجه ای پرگل در انتظار تیم کشورمان باشد و می تواند از لحاظ روحی نیز تیم را در شروع بازیها تقویت کند.دو تیم تاکنون ۲ بار با هم روبرو شدند که یک برد ۹ بر یک و یک برد ۱۵ بر ۲ برای تیم ملی حاصل شده و به نظر می رسد این بار هم کار دشواری نداریم.

تیم ملی کلین شیت می کند؟

یکی از نقاط ضعف تیم ملی این است که در مصاف با تیم های ضعیف هم علیرغم زدن گل زیاد گل می خورد. باید دید در مرحله گروهی که بازی هایی آسان در انتظار ایران است می تواند دروازه مان را مقابل حریفان بسته نگه داریم؟

گروه بندی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

گروه A : چین تایپه، ویتنام، مالزی و بحرین

گروه B : ازبکستان، ژاپن، تاجیکستان و کره جنوبی

گروه C : ایران، عراق، چین و میانمار

گروه D : تایلند، قرقیزستان، لبنان و اردن

برنامه بازی های امروز و فردا:

پنجشنبه ۱۲ بهمن

ژاپن – تاجیکستان / ساعت ۱۴:۳۰

ویتنام – مالزی /  ساعت ۱۲

ازبکستان – کره جنوبی / ساعت ۱۲

چین تایپه – بحرین / ساعت ۱۴:۳۰

جمعه ۱۳ بهمن

عراق – چین / ساعت ۱۲

قرقیزستان – لبنان / ساعت ۱۲

*ایران – میانمار / ساعت ۱۴:۳۰

تایلند – اردن / ساعت ۱۴:۳۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.