کد خبر : 111352
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1396 - 12:10
-

ناظم الشریعه: به میانمار در اولین بازی احترام می‌گذاریم/ سرمربی میانمار: تیم جدیدی هستیم

ناظم الشریعه: به میانمار در اولین بازی احترام می‌گذاریم/ سرمربی میانمار: تیم جدیدی هستیم
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران به تیم میانمار احترام خواهند گذاشت و اذعان‌ کرد: تیم‌های آسیایی پیشرفت خوبی در فوتسال داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و ‌به نقل از AFC ، محمد ناظم الشریعه در آستانه اولین بازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا چین تایپه برابر میانمار به صحبت پرداخت و گفت‌: شکی نیست که فوتسال آسیا پیشرفت زیادی داشته است و ما شاهد تغییرات زیادی بودیم. ما هر سال می‌بینیم که کشورها بهتر و بهتر می‌شوند. در اولین بازی باید به مصاف میانمار برویم و برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. میانمار تیمی است که تغییرات زیادی کرده است. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و کادر فنی خوبی نیز دارند. ایران قبل از این تورنمنت موفق شد برابر بلاروس و آذربایجان به برتری برسد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: ما به خوبی خودمان را برای این رقابت‌ها آماده کرده‌ایم و انتظار بازی خوبی در این تورنمنت از ملی‌پوشان داریم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال میانمار هم گفت‌: این اولین بازی ما در تورنمنت است. ما تیم جدیدی هستیم و برابر تیم‌های قدرتمندی بازی خواهیم داشت. دو ماه است که برای این رقابت‌ها آماده شده‌ایم و آماده این رقابت‌ها هستیم. می‌دانیم که صعود به دور دوم کار سختی است ولی نهایت تلاشمان را به کار خواهیم بست.

تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران فردا (جمعه) در اولین بازی خود در ورزشگاه دانشگاه ژیمناسیوم به مصاف میانمار خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.