کد خبر : 111501
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 12:31
دسته‌بندی نشده
-

شریفی: توصیه می‌کنم از مردم شریف کُرد عذرخواهی بکنند/ در کیف دستی کادرفنی تیم ورامین قمه وجود داشت/ عصبانیت آن‌ها بخاطر شکستشان است

شریفی: توصیه می‌کنم از مردم شریف کُرد عذرخواهی بکنند/ در کیف دستی کادرفنی تیم ورامین قمه وجود داشت/ عصبانیت آن‌ها بخاطر شکستشان است
حاتم شریفی سرمربی تیم دسته اولی ساکاپخش سقز در خصوص حواشی رخ داده در دیدار این تیم مقابل صالحین ورامین و صحبت‌های سرمربی تیم ورامین توضیحاتی را ارائه کرد.

حاتم شریفی سرمربی تیم دسته اولی ساکاپخش سقز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص حواشی رخ داده در دیدار این تیم مقابل صالحین ورامین و صحبت‌های سرمربی تیم ورامین توضیحاتی را ارائه کرد.

شریفی ابتدا در خصوص انتقادات سرمربی صالحین ورامین نسبت به میزبانی تیم ساکاپخش اظهار کرد: کسی که دارای شخصیت والا و در مقام مربی و معلم باشد، هیچ وقت به خودش اجازه نمی‌دهد یک شهر و مردم یک استان را بی‌شخصیت خطاب کند. انسان‌های شریف و بزرگ هیچ وقت در فکر تحقیر کردن و اهانت به دیگران نیستند و اینگونه صحبت کردن به دور از شخصیت والای ایشان است. صحبت‌های این دوست بزرگوارمان از روی قومیت‌گرایی و نژاد پرستانه است و حتی پیگرد قانونی دارد.
سرمربی ساکاپخش سقز درمورد داوری و اخراج دو بازیکن تیمش تصریح کرد: اولآ داور مثل بازی رفت که ما چهار بر دو جلو بودیم و توسط دوستان شما در بین دو نیمه تهدید شد و نیمه‌ دوم پنالتی مشکوک برای تیم ورامین گرفت و کار را برایتان در آورد، در این بازی هم به اشتباه کارت زرد اول را بخاطر یه اعتراض ساده گلر به بازیکن خودی دادند و کارت زرد دوم را در خروجی که توپ اصلآ به دستش برخورد نکرد دریافت کرد و از بازی خارج شد. در مورد اخراج دوم هم بازیکن ما که به تازگی پدرش فوت کرده، مورد لطف بازیکن شما قرار گرفتند و با الفاظ رکیک و فحش به پدرش در حالی که اول بازی بخاطر این بازیکن یک دقیقه سکوت کرده بودند و بازیکن حریف دقیقآ به این موضوع آگاهی داشت، این کار را انجام دادند. در حالی که یک درگیری لفظی ساده بود و تنها یه هل دادن از طرف بازیکن ما صورت گرفت که داور اخراجش کرد.
شریفی اضافه کرد: دومآ اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد و داور بازی مثل بازی رفت در حق شما لطف نمیکردند، اختلاف گل بازی باید خیلی بیشتر از این‌ها می‌شد. شما اگر قدرتتان می‌چربید، چطور در ۴ دقیقه که ما با یک نفر کمتر بازی می‌کردیم، نتوانستید به قول خودتان به تیم سقوط کرده گل بزنید؟!
وی گفت: در مورد گلی هم که می‌فرمایید به هیچ عنوان توپ از خط عبور نکرده بود و قبل از آن هم تیر دروازه با تکل بازیکن خودتان از خط فاصله گرفت و داور باید بازی را متوقف می‌کرد که در این مورد هم لطف دیگری در حق شما داشتند و به شما یک موقعیت دیگر اهدا کردند!
سرمربی ساکاپخش اظهار کرد: در مورد حواشی آخر بازی و تماشاگران نیز باید به عرض برسانم متاسفانه بازیکن شما که طبق عادتشان از الفاظ رکیک در مورد همه استفاده می‌کردند، قبل از ورود به رختکن تماشاگران رو با فحش‌های بسیار زشت و ناموسی مورد لطف قرار دادند. تماشاگرانی که طبق عادت بعد از برد داخل زمین می‌آیند و خوشحالی می‌کنند، این موضوع را متوجه شده که دو نفر از تماشاگران عصبی شدند و با ایشان فقط درگیری لفظی داشتند و نیروی انتظامی هم کاملآ شاهد ماجرا بود و فورآ مداخله کردند. اینکه سرمربی تیم ورامین می‌فرمایند با چوب و قمه حمله کردند، کاملآ مغرضانه و بیشتر عصبانیت بابت باختتان است چرا که هیچ کسی نه چماق داشت نه قمه و نه درگیری پیش آمد که شما از آن اینگونه تعریف می‌کنید.

شریفی افزود:شما (سرمربی صالحین ورامین) باید از بازی رفت و آن اتفاقاتی که مربیان شما و یک سری از بازیکنانتان بر سر ما آوردند و به سرپرست تیم ما اهانت و فحش و کتک کاری کردند، می‌نوشتید، از قمه حرف می‌زنید از قمه‌ای که در کیف دستی یکی از کادر فنی شما بود و خود نیروی انتظامی نگذاشتند آن را بیرون بیاورند می‌نوشتید، همان عزیزانی که دقیقآ در پشت دروازه ما قرار گرفته بودند و با چاقو گلر ما را تهدید می‌کردند!
سرمربی ساکاپخش در پایان اظهار کرد: در آخر به شما توصیه میکنم از مردم شریف کُرد معذرت خواهی کرده و بیشتر به درون خود بنگرید تا دچار قضاوت اشتباه در مورد دیگران نشوید چرا که ما آنگونه که خودمان هستیم دیگران را نیز همانگونه قضاوت خواهیم کرد.

 

گفتگو:شاهین فراست

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آبیک(قزوین) جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

با سلام. بنده اهل ابیک قزوین و ۲ ماهه کارمند فرمانداری سقز هستم . کادر فنی تیم ورامین از همون ابتدا شروع کردن به حاشیه سازی و حتی مستقیم به تماشاگران فوش و بطری پرتاب میکردن.قبل از بازی هم ۱دقیقه سکوت بخاطر فوت پدر بازیکن سقز انجام شد ولی بازیکنان ورامین در طول بازی چندین بار بهش فوش پدر دادن تا اینکه این بازیکن سقز از کوره در رفت و بازیکن حریف را هول داد با دست.
انصافا حاشیه ها از تیم ورامین شرو شد و از الفاض خیلی بدی با صدای بلند استفاده میکردن.

نام ... جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

واقعا برات متاسفم که اسم خودتو گذاشتی مربی ولی انقد راحت دروغ میگی

نادر جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

فیلم درگیری بازیکن شمارو تمام سایتها گذاشته و ازبس بد بوده که نوشتن فن سه امتیازی اونوقت شما میگی فقط هل داد؟؟!!!
همین نشون میده تمام حرفاتون دروغه…
ضمنا بی شخصیتی تیم شما چه ربطی به نژاد پرستی و قومی گرایی که بیخود به هم ربط میدی که خودتونو رفتارتونو توجیه کنید بجای عذرخواهی از جامعه فوتسال…
به قول خودتون به درون خود بنگرید چون ما هواداران ورامینی سالیان سال فوتسال داشتیم و ازینجور مصاحبه های خیالی زیاد دیدیم

هوادار جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

همه ایران آوازه‌ی مهمان نوازی کوردها رو شنیده و لازم به گفتن نیست… تا شما بی حرمتی نکنید کسی نمیتونه بهتون بی حرمتی کنه، متاسفم واسه ورامینی ها…

ابوالفضل جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

شما اولا اصلا تاحالا تیم فوتسال ورامینو دیدی؟ یه بار بیا ببین همشون بچه هایی از کل کشور هستن همشون لیگ برتر بازی کردن چه کم چه زیاد. آدم های بزرگی مثل اقا مصطفی ظریفیان هستش. اونوقت شما میگی متاسفم واسه ورامینی ها. اخه شما که ته جدولین به ورامین نمیخورین

ابوالفضل جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

شما اولا اصلا تاحالا تیم فوتسال ورامینو دیدی؟ یه بار بیا ببین همشون بچه هایی از کل کشور هستن همشون لیگ برتر بازی کردن چه کم چه زیاد. آدم های بزرگی مثل اقا مصطفی ظریفیان هستش. اونوقت شما میگی متاسفم واسه ورامینی ها. اخه شما که ته جدولین به ورامین نمیخورین

حسین جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

شما احتمالا توی بازی نبودی چون اصلا مربی نیستی چون توی اخراج و یک یار کمتر شما یه گل دریافت کردی و اینجا هم دروغ گفتی اونا نتونستن توی ۴دیقه اخراج بهتون گل بزنن…دوست عزیز الان عصر ارتباطات هست و نمیشه چیزی رو پنهون کرد پس الکی دروغ نگو چون من خودم توی سالن بازی رو دیدم و چقدر از طرف جامعه کردنشین از ورامینیا عذرخواهی کردم بخاطر آبرو ریزی شما که اسم سقز و شهر و استانم خراب نشه

نام ... جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

امتیاز گرفتن با چوبو چماق خجالت آوره

سقز جمعه , ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

بجای مصاحبه سهمیه استانو حفظ میکردی،بجای دروغ که بدترش کنی یه کم کار یاد میگرفتی نه اینکه فرافکنی کنی…احتمالا یه بازی دیگه رو دیدی که از الفاظی مثل هل ساده و درگیری لفظی آخر بازی و گل نخوردن توی ۴نفره و … استفاده میکنی چون لیگ یک بوده و همه چیز ثبت شده و کل ایران پخش شده..
آبروی مارو بردین توی ایران و ما کرد هستیم و معروفیم به مهمان نوازی و کلی خجالت کشیدیم والا

سقز جمعه , ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

سلام به به دشمنان ورزشی تیم با اسمهای ناشناس!! اول این سهمیه که شما دم از آن میزنید همین مربی گرفته و از دست دادانش به خاطر امثال شماها بودچون سنگ انداختن جلوی پای این تیم که ثابت کنید هنوز به خیانت هاتون افتخار می کنید. امروز که من به این پیام جواب میدم حدود ۳ سال و نیم گذشته بازیکنان وکادر فنی این تیم نه قرداد لیگ دو و صعود به لیگ یک نه قرداد لیگ یکشان پرداخت شده است. واقعا ااز خودتون باید خجالت بکشین.

لیدر شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

شما ورامین و تهران پیداتون نمیشه؟؟؟؟!!!!
اگر گذاشتم سالم بمونید،
این هفته هم باید شاهرود بازی کنید و منتظر عواقب کار خودتون توی شاهرود باشید بینید چیکارتون میکنیم تو شاهرود