کد خبر : 111528
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1396 - 16:22
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی ایران و تایلند،توقف شاگردان سفال منش

پیروزی ایران و تایلند،توقف شاگردان سفال منش
نتایج بازی های امروز فوتسال قهرمانی آسیا را مرورکنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در دومین روز از مسابقات قهرمانی فوتسال جام ملت های آسیا که در چین تایپه در حال برگزاری است امروز و از ساعت ۱۲ به وقت ایران دو دیدار برگزار شد.
در یکی از دیدارها تیم ملی فوتسال لبنان با هدایت شهاب سفال منش مقابل قرقیزستان قرار گرفت که این بازی با نتیجه تساوی ۲بر ۲ به پایان رسید و در بازی دیگر  که بین چین و عراق برگزار شد تیم ملی عراق ۴ بر ۲ چین شکست داد.

از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه نیز دو بازی برگزارشد که طی آن ایران موفق شد ۱۴ بر صفرمیانمار را شکست دهد و تایلند با نتیجه ۵ بر یک از سد اردن گذشت.

نتایج کامل، جداول و برنامه ها را در صفحه ویژه مسابقات دنبال کنید(اینجا کلیک کنید)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر شنبه , ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰:۰۷

بازیهای جام ملتهای اروپا و اسیا ودوستانه جهان رو کاملتر پوشش بدین جدول اقای گل روزانه جام ملتهای اسیا واروپا درمورد تیمهدی اروپایی یکی یکی تحلیل کنین هرتیم چندتا بازیکن برزیلی داره ایا قانونی هست ازاینده محدود کنن استفاده کشورهای دیگه رو از بازیکنان برزیلی برای تیمهای ملی کشورها.اگر اگر کشورهااز بازیکن برزیلی استفاده نکنن حریفای ایراندفقط برزیل اسپانیا وارژانتین هست حتی روسیه وایتالیا هم حریف ایران نمیشن…تواطلاع رسانی خیلی ضعیف هستین همش لیگ برتر لیگ یک لیگ دو لیگ دسته یکم از کشورهای دیگه بنویسین