کد خبر : 111851
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 10:02
-

ابطحی:تیم ملی هنوز در حد خودش بازی نکرده است/ بازی راحتی مقابل تایلند نداریم

ابطحی:تیم ملی هنوز در حد خودش بازی نکرده است/ بازی راحتی مقابل تایلند نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی درباره برتری ۵ بر ۳ تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل عراق اظهار داشت: به نظرم تیم ایران با اینکه عراق را شکست داد، اما هنوز در حد خودش بازی نکرده است. فکر می‌کنم کادر فنی تیم ملی برنامه‌ای را که برای این مسابقات دارد، برای مراحل بعد یا فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی ابطحی درباره برتری ۵ بر ۳ تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل عراق اظهار داشت: به نظرم تیم ایران با اینکه عراق را شکست داد، اما هنوز در حد خودش بازی نکرده است. فکر می‌کنم کادر فنی تیم ملی برنامه‌ای را که برای این مسابقات دارد، برای مراحل بعد یا فینال نگه داشته است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه داد: تیم ایران به لحاظ فردی و تیمی بسیار بالاتر از سایر کشورهاست، اما همان‌طور که گفتم فکر می‌کنم تیم ما توانایی خود را برای بازی فینال نگه داشته است. در هر صورت به نظرم ما کار سختی برای قهرمانی در این مسابقات نخواهیم داشت.

وی درباره دیدار تیم ایران مقابل تایلند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا، تصریح کرد: تایلند جزو تیم‌های خوب این مسابقات است و به نظرم مقابل این تیم محک جدی خواهیم خورد تا برای فینال آماده شویم. من احساس می‌کنم تایلند هم هنوز نتوانسته خود را مانند گذشته نشان دهد. این تیم به لحاظ تاکتیکی سطح خوبی دارد، اما از نظر انفرادی بسیار پایین‌تر از کشور ماست. بدون شک بازی راحتی مقابل این تیم نخواهیم داشت و باید بهتر از دیدارهای مرحله گروهی بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.