کد خبر : 111855
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 11:06
دسته‌بندی نشده
-

سنگ سفیدی: تایلندی‌ها باید از ما بترسند/ هر شب میلرزیم و از ترس زلزله بیداریم!

سنگ سفیدی: تایلندی‌ها باید از ما بترسند/ هر شب میلرزیم و از ترس زلزله بیداریم!
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: هر شب هم زلزله می‌آید، ما هر شب می‌لرزیم و تا نزدیک‌های صبح از ترس زلزله بیداریم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص پیروزی دشوار روز گذشته تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل عراق در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: هر دو تیم به دور بعدی صعود کرده بودند و برای صدرنشینی بازی می‌کردیم. البته عراقی‌ها فقط دفاع می‌کردند و فکر ضد حمله بودند. ما هم طبق دستور کادر فنی خیلی فشار نگذاشتیم تا برای بازی بعدی آماده باشیم به خاطر همین بازی با عراق سخت شد.
وی در خصوص رویارویی تیم کشورمان مقابل تایلند در مرحله یک هشتم نهایی فوتسال قهرمانی آسیا عنوان کرد: شاید قبل از شروع مسابقات فکر نمی‌کردیم در این مرحله به تایلند بخوریم، اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فرقی ندارد با تیمی در چه مرحله‌ای بازی کند.
بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تیم کشورمان از تایلند می‌ترسد گفت: برای چه باید از تایلند بترسیم؟ آنها در آخرین مسابقه رو در رو در ترکمنستان به ما بد باختند. آنها باید از ما بترسند.
سنگ‌سفیدی در خصوص صحنه‌ای که روز گذشته در بازی با عراق در موقعیتی دو به تک به طیبی پاس داد، اما پاسش خوب نبود عنوان کرد: خواستم طیبی هت‌تریک کند، اما نشد. صدای طیبی را شنیدم، اما خودش را ندیدم به خاطره همین پاسم خوب نبود در کل مهم قهرمانی تیم است.
وی درباره وضع بد غذای ملی‌پوشان در چین تایپه، زلزله‌های سریالی در این کشور و شرایط میزبانی گفت: میزبانی که خوب نیست، غذا هم که تعریفی ندارد، واقعاً نمی‌توانم در مورد غذا حرف بزنم. هر شب هم زلزله می‌آید، ما هر شب می‌لرزیم و تا نزدیک‌های صبح از ترس زلزله بیداریم! ما یک هفته است که رنگ آفتاب را ندیدیم، چون مدام هوا بارانی است وقتی زلزله می‌آید مگر می‌شود ما نترسیم؟ زلزله برای خود اهالی اینجا طبیعی است، اما واقعاً ما را می‌ترساند.
منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا چهارشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

ما هم طبق دستور کادر فنی خیلی فشار نگذاشتیم. قبلا گفتم هزاربار دیگه هم میگه ناظم مربی ترسویی هست موفقیت آن طرف ریسک است. قهرمانی باید با بردهای پرگل بدست بیاد. این اقا همش نگران اخراج نشدن و موندن خودشه. برد ضعیف فینال ۲۰۱۶ و دهها مورد دیگر.خیلی سریع ارضا میشه و اگر جا داشته باشه حاضره همه رو یک صفر ببره. انگار با گل زیاد زدن سر لج داره همش فشار نیارید حمله نکنید مصدوم نشید محروم نشید تفکرات عصر حجری

زیبا چهارشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

نیمه نهایی چند دوره قبل ۱۰ صفر ازبکستانو بردیم مربی بعد ۵ تا می تونست بگه دیگه گل نزنید بذارید برا فینال!!! حالا فینالو تو پنالتی باختیم ولی از ژاپن سر بودیم حداقل ی برد سنگین (بهترین برد تاریخ مقابل ازبکستان) بدست اوردیم. برای هر بازی فکر همون بازی رو باید بکنه تا دوتا گل میزنه نگران چهل سال بعده. تفکراتش ترسو و محقرانه است مربی باید برای برد و گل زدن حریص باشه که ناظم الشریعه نیست از شیوه روان شناسناه و شخصیت شناسیش هم میشه اینو حدس زد. ادم اروم مودب متشخص و اهل ارامش و دوری از هیاهو هست ولی مربی متوسطیه

زیبا چهارشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

مایلی کهن بازی برگشت ایران – مالدیو نیمه اول ۷ صفر گفت فشار نیارید که مالدیو اذیت نشه بازی ۹ صفر شد مثل نخواست مالدیو تحقیر بشه!!! تفکرات غلط در این کشور ریشه داره. ورزش حرفه ای جای این ترسوبازی ها نیست. همین اقا مربی تیم فوتسال هم بود.