کد خبر : 112194
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 - 20:53
دسته‌بندی نشده
-

موریوکا: وظیفه ارتباط بین بازیکنان باتجربه و جوانترها را بر عهده دارم/ فینال یک بازی عادی نیست

موریوکا: وظیفه ارتباط بین بازیکنان باتجربه و جوانترها را بر عهده دارم/ فینال یک بازی عادی نیست
بازیکن باسابقه تیم ملی ژاپن گفت: تيم ملي ما تلفيقي از بازيکنان باتجربه و جوان را در خود دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ژاپن در رقابتهای فوتسال جام ملتهای آسیا ۲۰۱۸ عملکرد تحسین برانگیزی داشته است و با بهره گیری از تلفیقی از بازیکنان جوان و کهنه کار به فینال این جام صعود کرد. کائورو موریوکا ۳۹ ساله که به تازگی به این تیم برگشته، نقش خود را همانند کانالی بین این دو دسته از بازیکنان ترسیم کرده است.
این ششمین بار است که ژاپن در فینال مقابل ایران -مدافع عنوان قهرمانی- به میدان می رود، اما فقط یک بار موفق به تصاحب جام شد.
در رقابت های سال ۲۰۱۴ در ویتنام، دیدار فینال میان ایران و ژاپن به تساوی دو بر دو انجامید و در ضربات پنالتی ژاپن به برتری رسید. موریوکا در تیم ۲۰۱۴ ژاپن حضور داشت. او معتقد است تجربه اش عامل بسیار مهمی در موفقیت تیم ژاپن بوده است.
مهاجم پسکادولا ماچیدا ژاپن گفت: فینال بازی متفاوتی است و یک بازی عادی نیست. در سال ۲۰۱۴ که قهرمان شدیم، در واقع در حال باخت بودیم، اما به بازی برگشتیم و به تساوی دست یافتیم تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. این نتیجه برای تیم بسیار انگیزه بخش بود و اتحاد و روحیه تیمی عوامل کلیدی این موفقیت بود.
وی گفت: تجربه نه فقط در زمین، بلکه خارج از زمین هم کلیدی است. تیم ملی ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در خود دارد. تیم به یک واسطه نیاز دارد، کسی که بازیکنان با تجربه را به جوانترها مرتبط کند. با تجربه ام، خودم این وظیفه را به عهده دارم.
«شیمیزو کازویا» برای اولین بار در فینال رقابت های فوتسال آسیا شرکت می کند. این بازیکن ۲۱ ساله مشتاق آموختن و رشد کردن است.
کازویا گفت: از اینکه فرصت بازی در فینال را یافته ام، بسیار هیجان زده ام. سال گذشته در بازی های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ شرکت کردم، اما نتوانستیم به فینال راه یابیم و برنز گرفتیم. بنابر این، این اولین حضور من در فینال یک تورنمنت رسمی است.
وی گفت: می خواهم به تمرکزم روی بازی خودم ادامه دهم. هنوز جای زیادی برای پیشرفت هست و تلاش می کنم تمرکزم را حفظ کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.