کد خبر : 112455
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396 - 11:21
دسته‌بندی نشده
-

هنرپیشه:چرا ناظم الشریعه گفته می خواستند به من حال بدهند؟/تنها رییس هیاتی هستم که مدرس فوتسالم/با هزینه فدراسیون به چین تایپه رفتم

هنرپیشه:چرا ناظم الشریعه گفته می خواستند به من حال بدهند؟/تنها رییس هیاتی هستم که مدرس فوتسالم/با هزینه فدراسیون به چین تایپه رفتم
رییس هیات فوتبال شیراز می‌گوید با پیشنهاد کمیته فنی و توسعه فوتسال و با هزینه فدراسیون فوتبال به همراه تیم ملی به چین تایپه رفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی هنرپیشه، رییس هیات فوتبال شیراز به همراه تیم ملی فوتسال راهی چین تایپه شد تا انتقادات زیادی از سفر او صورت بگیرد که حضور او در این کشور با هزینه فدراسیون فوتبال چه لزومی داشته است.

او در بازگشت تیم ملی به ایران در جمع خبرنگاران درباره سفر به چین تایپه گفت: بروید از AFC سوال کنید. من از طرف کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و از سوی فدراسیون رفتم.

او تاکید کرد: من تنها رییس هیاتی هستم که مدرس فوتسال هستم و فکر نمی‌کنم رفتن من منافاتی داشته باشد.

رییس هیات فوتبال شیراز در واکنش به این که می‌گویند با هزینه AFC به چین تایپه رفته است گفت: من با هزینه فدراسیون فوتبال به این کشور رفتم.

هنرپیشه همچنین درباره این که ناظم الشریعه گفته “فدراسیون خواسته به او حال بدهد”، گفت: این نظر ایشان بوده است. من توضیح دادم. چرا این حرف را زده است؟ دلیل رفتن من عضویت در کمیته فنی فوتسال بود و مدرس فوتسال هستم. به محض اینکه AFC فهمید من در آنجا هستم از من خواست که در گروه آنالیز باشم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میثم سه شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

رئیس هیئت فوتبال فارس البته