کد خبر : 113524
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 10:30
-

غیبت مدیران ۹ باشگاه در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال

غیبت مدیران ۹ باشگاه در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال با مسئولان فدراسیون فوتبال از ساعت … در مرکز ملی فوتبال آغاز شد. در این جلسه مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، علیرضا سهرابی و عباس ترابیان حضور داشتند. همچنین از باشگاه‌ها نیز مجید حلاجی(مدیر تاسیسات دریایی)، علی مرتضایی و اکبر تقوی(مدیر و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال با مسئولان فدراسیون فوتبال از ساعت … در مرکز ملی فوتبال آغاز شد.
در این جلسه مهدی تاج، علی کفاشیان، محمدرضا ساکت، علیرضا سهرابی و عباس ترابیان حضور داشتند.

همچنین از باشگاه‌ها نیز مجید حلاجی(مدیر تاسیسات دریایی)، علی مرتضایی و اکبر تقوی(مدیر و سرپرست فرش‌آرای مشهد)، رسول قلی‌زاده(مدیر آتلیه طهران قم)، سعید نجاریان(مدیر شهروند ساری) و اکبر قاسمی(سرپرست مقاومت قرچک) به جلسه آمده بودند اما از ۹ باشگاه دیگر، نماینده‌ای در جلسه نبود!

تاج در ابتدای جلسه بیان کرد: از فوتسال ایران جز قهرمانی در آسیا انتظار دیگری نیست. این اتفاق که از یک پول کم، مدیریت خوبی شود و پیروزی کسب کرد در فوتسال افتاده است. ما جلوتر از کشورهایی مثل کره جنوبی و قطر هستیم که پول حرف اول را می‌زند. از فوتسال خیلی راضی‌ام چون مسیر خوبی را ‌می‌رود.

او افزود: جلسه‌ای با صدا و سیما داشتیم و قرار شده بازی‌های فوتسال و فوتبال ساحلی پخش شود. همچنین زمین چمن کمپ تا قبل از جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود.

کفاشیان نیز بیان کرد: آن‌چه باعث دلگرمی ماست چک سفید امضای تاج است که به فوتسال داده است. ما به دنبال خودکفایی و استقلال در فوتسال هستیم. بخشی از این موضوع به حق پخش و تبلیغات برمی‌گردد. ما همچنین به دنبال پخش اینترنتی تمام بازی‌ها هستیم. ایران تنها کشوری در آسیاست که تیم‌های ملی جوانان آقایان و خانم‌ها را دارد. همچنین فوتسال ایران به دنبال استاندارسازی باشگاه‌هاست و ۸۰ درصد از درآمدها به باشگاه‌ها می‌رسد. هزینه‌ها و درآمدها نیز از سوی خزانه‌داری سازمان لیگ فوتسال شفاف‌سازی خواهد شد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.