کد خبر : 113836
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 12:21
-

ناظم‌الشریعه: بازی با برزیل، فرانسه و ایتالیا قطعی است/ با تیم «ب» به مسابقات می رویم

ناظم‌الشریعه: بازی با برزیل، فرانسه و ایتالیا قطعی است/ با تیم «ب» به مسابقات می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال ایران در سال جدید گفت: «در سال جدید اولویت اصلی ما بها دادن به جوانان است. فوتسال ایران ظرفیت‌های بالایی دارد و بازیکنان جوان زیادی پشت خط با تجربه‌ها هستند که باید به آنها توجه خاصی کرد. در مسابقاتی که در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال ایران در سال جدید گفت: «در سال جدید اولویت اصلی ما بها دادن به جوانان است. فوتسال ایران ظرفیت‌های بالایی دارد و بازیکنان جوان زیادی پشت خط با تجربه‌ها هستند که باید به آنها توجه خاصی کرد. در مسابقاتی که در سال ۹۶ برگزار شد به دلیل اهمیت رقابت‌ها فرصت کمی به جوانان تیم ملی داده شد در سال ۲۰۱۸ که در چند تورنمنت بین‌المللی شرکت می‌کنیم قصد داریم با تیم «ب» خودمان راهی مسابقات شویم و بیشتر به جوانان فرصت بازی کردن بدهیم.»
وی افزود: «بازی با کشورهای بزرگ فوتسال دنیا اولویت اصلی سال جدید است که تاکنون بازی با کشورهای برزیل، فرانسه و ایتالیا قطعی شده‌است. ژاپنی‌ها هم درخواست بازی دوستانه با تیم ملی را به فدراسیون ارسال کردند که قرار است یک بازی هم با این تیم انجام دهیم. همچنین تیم ملی در تورنمت‌های قزاقستان و اصفهان هم شرکت خواهد کرد. مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم در مرداد ماه امسال برگزار می‌شود که قهرمانی نماینده ایران در این رقابت‌ها برای فوتسال ما از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و باید برنامه‌ریزی دقیقی برای این رقابت‌ها انجام دهیم.»
منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.