کد خبر : 113949
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1397 - 12:47
-

دبیری به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

دبیری به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مالکان باشگاه دبیری تبریز در پایان فصل ۱۳۹۵ اعلام کردند به دلیل برخی سیاست‌های کمیته فوتسال، قصد تیمداری در فوتسال را ندارد و تیم فوتسال این باشگاه بعد از سال‌ها حضور در سطح اول فوتسال کشور منحل شد. اما مسئولان این باشگاه بعد از کناره‌گیری اعلام کردند برای همیشه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مالکان باشگاه دبیری تبریز در پایان فصل ۱۳۹۵ اعلام کردند به دلیل برخی سیاست‌های کمیته فوتسال، قصد تیمداری در فوتسال را ندارد و تیم فوتسال این باشگاه بعد از سال‌ها حضور در سطح اول فوتسال کشور منحل شد.

اما مسئولان این باشگاه بعد از کناره‌گیری اعلام کردند برای همیشه از فوتسال نرفته‌اند و درصورتی که برخی اصلاحات در فوتسال انجام شود، دوباره با قدرت بازمی‌گردند. افشین دبیری در مصاحبه‌هایش گفته بود احتمال دارد سال آینده(۱۳۹۷) دوباره به لیگ برتر برگردیم. اما در حالی حدود سه ماه تا شروع لیگ در سال جدید باقیمانده، هیچ خبر مثبتی از تبریز مبنی بر بازگشت دبیری به گوش نمی‌رسد.

شاید تداوم حضور علی کفاشیان و کاظم سلیمانی در کمیته فوتسال و پابرجا بودن سیاست‌هایی که جنبه حمایت از باشگاه‌ها را ندارد، باعث شده دبیری، رغبتی برای بازگشت نداشته باشد.

با این حال همیشه شرایط پیش فصل لیگ برتر فوتسال نشان داده هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. همچنین برخی از تیم‌های لیگ برتری به دنبال فروش امتیاز خود هستند و زمینه بازگشت دبیری با خرید امتیاز تیم لیگ برتری فراهم است. بنابراین باید منتظر ماند و دید در مهلت باقیمانده تا شروع فصل جدید چه تغییر و تحولاتی رخ می‌دهد و دبیری تبریز به لیگ برتر بازمی‌گردد یا نه.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.