کد خبر : 114190
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 11:51
-

حاشیه‌های حضور صانعی در بازی بانوان

حاشیه‌های حضور صانعی در بازی بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی، سرمربی تیم المپیک فوتسال برای تماشای بازی اول بانوان ایران و اوکراین به سالن رفته بود و این موضوع با توجه به محدودیت‌های قائل شده برای سایر افراد، با حواشی همراه شده است. خبرگزاری جماران در‌این‌باره نوشت:‌ علی صانعی می‌تواند در سالن به عنوان یک آقا تماشاگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی، سرمربی تیم المپیک فوتسال برای تماشای بازی اول بانوان ایران و اوکراین به سالن رفته بود و این موضوع با توجه به محدودیت‌های قائل شده برای سایر افراد، با حواشی همراه شده است.

خبرگزاری جماران در‌این‌باره نوشت:‌ علی صانعی می‌تواند در سالن به عنوان یک آقا تماشاگر دیدار دختران فوتسال ایران و اوکراین باشد، اما گویا سایر مردان نامحرمند! از طرفی عکاسان خانم حق ورود به سالن را ندارند و حتی تلفن همراه خبرنگاران نیز گرفته می‌شود. کاش فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان پاسخ قانع کننده‌ای در این خصوص داشته باشند. مشکل حضور صانعی در سالن نیست و چه خوب که فضا برای حضور یک مربی خوب آقا کنار تیم بانوان هست، اما چه ایرادی داشت اگر عکاسان خانم هم می‌توانستند کار حرفه‌ای خود را انجام دهند؟

به گزارش fut5al، علی صانعی دو سال پیش در جام ملت‌های آسیا مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ایران بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.