کد خبر : 114572
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 13:01
-

مظفر: قول قهرمانی نمی‌دهم اما آماده کسب نتایج خوب هستیم

مظفر: قول قهرمانی نمی‌دهم اما آماده کسب نتایج خوب هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان افزود: امیدوارم تیم بسیار خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند داشته باشیم. ما برای آماده‌سازی این تیم چند بازی تدارکاتی با تیم‌های ایتالیا، روسیه، اوکراین و چین داشتیم و تیم بسیار خوب و آماده‌ای را راهی تایلند می‌کنیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان افزود: امیدوارم تیم بسیار خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند داشته باشیم. ما برای آماده‌سازی این تیم چند بازی تدارکاتی با تیم‌های ایتالیا، روسیه، اوکراین و چین داشتیم و تیم بسیار خوب و آماده‌ای را راهی تایلند می‌کنیم.

وی گفت: با زحماتی که برای این تیم کشیده‌ایم و تمرین‌های خوبی که پشت سر گذاشته‌اند امیدوارم این زحمات منجر به نتایج خوب تیم ملی فوتسال بانوان در تایلند شود و بهره‌برداری خوبی را از این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشته باشیم.

مظفر ادامه داد: ما چه به صورت تیمی، و چه انفرادی روی نقاط ضعف و قوت کار کرده‌ایم. کار فنی به من ارتباط دارد و در این زمینه سعی کرده‌ام از نظر بار فنی تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنم. بقیه کارها را نیز به متخصصان سپرده‌ایم. از این به بعد منتظر هستیم تا پاسخگوی تمام کسانی که حامی این تیم بودند در تایلند باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: من قول قهرمانی نمی‌دهم اما باید بگویم این تیم که از چه نظر ذهنی و روانی و چه از نظر فنی آماده‌تر از همیشه است و ما تیمی اعزام می‌کنیم که در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. درس خود را به خوبی خوانده و کار خود را به خوبی انجام داده‌ایم و من مطمئن هستم در شرایط خوبی تیم در تایلند حضور خواهد یافت.

وی در پایان گفت: ما در شرایطی به تایلند اعزام می‌شویم که پاسخگوی کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند، باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.