کد خبر : 114980
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 10:12
-

مظفر:مصلحت و منفعت تیم را با هیچ چیزی معاوضه نمی کنم/از میان گزینه های معرفی شده،اسلامیان را انتخاب کردیم

مظفر:مصلحت و منفعت تیم را با هیچ چیزی معاوضه نمی کنم/از میان گزینه های معرفی شده،اسلامیان را انتخاب کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از صعود ملی پوشان به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتسال بانوان آسیا گفت: برابر تیم ازبکستان کار بسیار سختی داشتیم. در بازی گذشته ازبکستان مقابل ترکمنستان، دو دروازه بان این تیم اخراج شده و به همین دلیل تیم ازبکستان در مسابقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از صعود ملی پوشان به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتسال بانوان آسیا گفت: برابر تیم ازبکستان کار بسیار سختی داشتیم. در بازی گذشته ازبکستان مقابل ترکمنستان، دو دروازه بان این تیم اخراج شده و به همین دلیل تیم ازبکستان در مسابقه برابر ما به بازی پاورپلی روی آورد و تا آخر مسابقه بازی ۵ نفره را به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: تمرین روز گذشته تیم  ملی فوتسال نیز  روی دفاع در مقابل یک تیم ۵ نفره  بود و فکر می کنم برای تیمی که بیش از ۹۰ درصد از زمان مسابقه را در مقابل پاورپلی دفاع کرده، نتیجه بسیار خوبی به دست آمد. از عملکرد شاگردانم راضی هستم . ضمن اینکه ازبک ها کار عاقلانه ای درباره روی آوردن به بازی پاورپلی انجام دادند و بدون شک اگر دروازه بان داشتند ما با نتیجه بهتری  از زمین بازی بیرون می آمدیم . در واقع ما در این بازی به تفاضل گل بیشتر نیازی نداشتیم و هدفمان کسب سه امتیاز این دیدار و صعود به مرحله بعدی مسابقات به عنوان تیم اول گروه بود.
سرمربی تیم ملی درباره دیدار برابر چین گفت:با چین دو بازی دوستانه انجام داده ایم و بازی های چین را آنالیز کرده ایم. تیم چین بسیار قدرتمند است و در برابر ژاپن بسیار جسورانه بازی کرد و دیدار پایاپایی را از خود به نمایش گذاشت. رقابت با چین  برای ما بسیار سخت است. باید هوشمندانه مقابل این تیم بازی کنیم و  معتقدم دیدار برابر چین، یک فینال زود رس است.باید با دقت این بازی را پشت سر بگذاریم تا به مراحل بالاتر راه یابیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت:در رابطه با روانشناس تیم ملی فوتسال باید بگویم که برای من بسیار عجیب است برای تیمی که در شرایط حساس و سختی قرار دارد و در  معتبرترین بازیهای آسیا شرکت کرده است، چرا اخباری که رنگی از واقعیت ندارد منتشر می شود. ایشان در سال ۲۰۱۵ نیز در کنار تیم بودند و به عنوان روانشناس تیم فعالیت داشتند.دلیل اینکه در مسابقات ۲۰۱۵ همراه تیم اعزام نشده اند را نمی دانم اما از زمانی که به تیم ملی بازگشتم خلا حضور روانشناس را احساس کرده و  باتوجه به بازخورد مثبتی که نسبت به عملکرد ایشان وجود داشت از میان گزینه های معرفی شده توسط کمیته بانوان، اسلامیان را انتخاب کرده و از او درخواست کردیم که مجددا در کنار تیم ما حضور داشته باشد.
وی در پایان گفت: بدنساز تیم ملی نیز قبل، بین دو نیمه و بعد از بازی با توجه به آی دی کارتی که در اختیار دارد برای سرد و گرم کردن بازیکنان در کنار تیم حضور دارد و هیچگونه خللی در مسئولیت های وی ایجاد نشده است. در خیلی از مسابقات و تورنمنت ها با توجه به محدودیت  تعداد نفرات مجاز بر روی نیمکت، بدنساز تیم در هنگام مسابقه بر روی نیکمت حضور ندارد. بنابراین تصمیم گیری در خصوص حضور روانشناس بر روی نیمکت تیم ملی صرفا بر اساس نیاز و شرایط فعلی تیم گرفته شده و این تصمیم هچگونه خللی در مسئولیت سایر اعضای کادر فنی ایجاد نکرده است. ما برای آمادگی ذهنی و روانی بازیکنان همانند آمادگی جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آنها اهمیت زیادی قائل هستیم و امیدوارم این حضور نقطه عطفی در همکاری متقابل میان مربیان و روانشناسان عزیز باشد و اطمینان می دهم که بنده مصلحت و منفعت تیم ملی را با هیچ چیزی معاوضه نخواهم کرد.  امیدوارم از پرداختن به اخباری که صحت ندارد و تیم را به حاشیه می رود، جدا پرهیز شود و همه با حمایت از تیم ملی شرایط را برای کسب بهترین نتیجه ممکن فراهم کنیم.
 شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از اینکه به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده ایم راضی هستم. خوشبختانه بازیکنان تیم ایران بدون محرومیت و آسیب دیدگی در مسابقات پیش رو حضور دارند و از این بابت خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار فردا برابر چین را چطور ارزیابی می کنید، گفت: مسابقات این تیم را در مرحله گروهی آنالیز کرده ایم. ضمن اینکه دو دیدار دوستانه در تهران با تیم ملی فوتسال چین انجام داده ایم. تیم چین، بسیار دقیق و خوب بازی می کند و باید بازی  هوشمندانه ای را برابر این تیم به اجرا بگذاریم. رقابت برابر این تیم اصلا آسوده نیست. تیم چین در مسیر رشد قرار دارد و به زودی به عنوان یکی از تیم های قدرتمند در آسیا مطرح خواهد شد.
وی در پایان گفت:در بازی حذفی، هر مسابقه حکم فینال را دارد و باید بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. امیدوار هستم بتوانیم با کسب بهترین نتیجه گام به گام تا مرحله نهایی پیش رویم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.