کد خبر : 115130
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 16:12
-

طیبی: آرزو دارم مادرم بازی‌هایم را در سالن ببیند/مسئولان مشهدی را نمی‌شناسم

طیبی: آرزو دارم مادرم بازی‌هایم را در سالن ببیند/مسئولان مشهدی را نمی‌شناسم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد روز گذشته با ستاره مشهدی تیم ملی فوتسال کشورمان دیدار و گفت وگو کرد. حسین طیبی، ملی‌پوش مشهدی تیم ملی فوتسال و بازیکن تیم غیرت قزاقستان نیز در این جلسه عنوان کرد: در کشور و شهرهای مختلف مورد تقدیر قرار گرفته‌ام، اما متأسفانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد روز گذشته با ستاره مشهدی تیم ملی فوتسال کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

حسین طیبی، ملی‌پوش مشهدی تیم ملی فوتسال و بازیکن تیم غیرت قزاقستان نیز در این جلسه عنوان کرد: در کشور و شهرهای مختلف مورد تقدیر قرار گرفته‌ام، اما متأسفانه مسئولان مشهدی را نمی‌شناسم، پس از هر اتفاق خوب مسئولان این شهر حتی به من تلفن هم نمی‌کنند و متأسفانه خیلی از ورزشکاران به‌خاطر همین بی‌توجهی‌ها ورزش را کنار گذاشته‌اند. وی افزود: مشهد جزو شهرهای ثروتمند ایران است، اما متأسفانه در حوزه ورزش آن‌چنان که شایسته است، ظاهر نمی‌شود و به نظر من سهم مسئولان در‌این‌زمینه قابل‌توجه است. من از ورزش بانوان و همچنین ورود بانوان به ورزشگاه حمایت می‌کنم و درخواستم از شما نیز حمایت از ورزش و پیگیری بحث ورود زنان به ورزشگاه است. آرزوی من این است که مادرم بازی‌های من را ببیند.
در این مراسم شهناز رمارم گفت: ورزش یکی از دغدغه‌های مهم شورای پنجم است و ما برای اولین‌بار ردیفی مجزا به این مقوله اختصاص داده‌ایم. شورای پنجم به مردم قول امید و نشاط داده و یکی از مؤلفه‌های مهم تحقق این امر توجه به ورزش است و امیدواریم در سال‌های پیش‌رو تغییر نگاه و رویکرد ما نسبت به این موضوع در جامعه ملموس شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان کرد: آن‌گونه که بایدوشاید برنامه‌ریزی، بودجه کافی، نگاه کلان و درازمدت در حوزه ورزش وجود ندارد و ما به سهم خود در این حوزه تلاش می‌کنیم و در کنار تخصیص ردیف بودجه برای ورزش کارگروه تخصصی تربیت‌بدنی به ریاست رئیس شورا را نیز برای اولین‌بار راه‌اندازی کرده‌ایم و امیدواریم در سال‌های پیش‌رو اتفاقات مثبت و ملموسی در این حوزه شاهد باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.