کد خبر : 115154
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 17:15
-

مظفر: ما برای هر چیزی در این تورنمنت آماده هستیم/ هوجی: مقابل تیم خوب ایران توانایی‌هایمان را نشان دادیم

مظفر: ما برای هر چیزی در این تورنمنت آماده هستیم/ هوجی: مقابل تیم خوب ایران توانایی‌هایمان را نشان دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران امروز موفق شد با برتری ۴ بر ۲ مقابل چین به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند. شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی کشورمان بعد از برتری در این دیدار در نشست خبری گفت: واقعیت این است که بازی بسیار سختی بود اما می‌دانستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران امروز موفق شد با برتری ۴ بر ۲ مقابل چین به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی کشورمان بعد از برتری در این دیدار در نشست خبری گفت: واقعیت این است که بازی بسیار سختی بود اما می‌دانستیم چنین خواهد بود.

وی افزود: در تمرینات‌مان بسیار کار کرده بودیم. من فکر می‌کنم ما برای هر چیزی آماده هستیم اما در نیمه دوم عملکرد ما بسیار بهتر از نیمه اول بود. در حالت کلی از بازیکنانم راضی هستم که چین را شکست دادند.

مظفر خاطرنشان کرد: باید به تیم ملی چین هم به خاطر پیشرفت بسیار خوبی که از سال گذشته داشته‌اند، تبریک بگویم. همان طور که روز گذشته گفتم، این یک قدرت در آسیاست.

هو جی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان چین هم درباره بازی مقابل ایران، عنوان کرد: امروز ما مقابل تیم بسیار خوبی بازی کردیم و تمام توانایی تیم را نشان دادیم. ما نشان دادیم این تیم چطور می‌تواند کار کند و ۲ گل زیبا به ثمر برساند.

وی افزود: در همین زمان می‌توانیم محدودیت‌ها و ضررهای حالت تدافعی را ببینیم. این چیزی است که ما نیاز داریم تا آن را برطرف کنیم. دوست دارم از بازیکنانم به خاطر تمریناتی که امسال برای این تورنمنت داشتند تشکر کنم. آنها از دانشگاه دست کشیدند و تمرین کردند تا برای این مسابقات آماده شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.