کد خبر : 115294
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 16:12
-

ترابیان:نمی‌گذاریم یک باشگاه به آبروی یک ملت و کشور خدشه‌ای وارد کند/ مس کنار گذاشته شود ، تیم دیگری جایگزین می کنیم

ترابیان:نمی‌گذاریم یک باشگاه به آبروی یک ملت و کشور خدشه‌ای وارد کند/ مس کنار گذاشته شود ، تیم دیگری جایگزین می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تیم فوتسال مس سونگون هنوز مدیرعاملی را انتخاب نکرده است و ما به صورت دوستانه با “کافی” که یکی از نمایندگان این باشگاه است در ارتباط هستیم. این فرد نقش سرپرست مس سونگون را دارد. ترابیان افزود: این مسئله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: تیم فوتسال مس سونگون هنوز مدیرعاملی را انتخاب نکرده است و ما به صورت دوستانه با “کافی” که یکی از نمایندگان این باشگاه است در ارتباط هستیم. این فرد نقش سرپرست مس سونگون را دارد.

ترابیان افزود: این مسئله که یک نفر به صورت غیرقطعی به عنوان سرپرست با ما در ارتباط باشد، کافی نیست و ما این موضوع را قابل قبول نمی‌دانیم. اگر مراحل اداری تیم مس سونگون برای حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به درستی و مدت زمان معلوم انجام نشود برای ما دردسر به وجود می‌آورد.

ترابیان ادامه داد: در صورتی که این تیم شرایط لازم را برای خود به وجود نیاورد و تمامی موارد لازم برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌ها را نداشته باشد بدون هیچ تردید و چشم پوشی این تیم کنار گذاشته خواهد شد و با برگزاری جلسه‌ای با مسئولان، یک تیم دیگر را انتخاب کرده و نمی‌گذاریم یک باشگاه به آبروی یک ملت و کشور خدشه‌ای وارد کند.
منبع:yjc

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.