کد خبر : 115587
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 10:17
-

روزپیکر: صفر درصد دریافتی داشتیم/ موهایم از حرص و جوش سفید شده است

روزپیکر: صفر درصد دریافتی داشتیم/ موهایم از حرص و جوش سفید شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: طبق معمول هر سال تیم های دیگر کارشان را شروع می کنند ولی ما بلاتکلیف هستیم. هیچ چیزی مشخص نیست. البته در استان هرمزگان واژه «نه» وجود ندارد و همه استان می گویند از تیم حمایت می کنیم. یکی دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: طبق معمول هر سال تیم های دیگر کارشان را شروع می کنند ولی ما بلاتکلیف هستیم. هیچ چیزی مشخص نیست. البته در استان هرمزگان واژه «نه» وجود ندارد و همه استان می گویند از تیم حمایت می کنیم. یکی دو جلسه هم با مالک باشگاه داشته ایم. قول هایی داده اند ولی تا عملی نشود نمی توان حرفی زد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مطالبات سال گذشته تیم آذرخش تسویه شده است؟ تصریح کرد: بازیکنان و مربیان بومی صفر درصد دریافتی داشته اند ولی بازیکنان غیر بومی ۶۰ درصد از قراردادشان را گرفتند. کمک ها به تیم ناچیز بود و اگر می خواستیم پول را در کل تیم تقسیم کنیم، مبلغ کمی به تمام نفرات می رسید. برای همین قرار شد نفرات غیربومی برای گرفتن پول در اولویت باشند اما نمی دانستیم اینقدر پرداخت قرارداد بومی ها طول می کشد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش با بیان اینکه موهایش از دست این تیم و حرص و جوش خوردن سفید شده است، گفت: از زمانی که در لیگ امیدها بودیم حرص و جوش بود. فکر می کردیم با صعود به لیگ برتر مشکلات تمام شود ولی همه چیز بدتر شد.

روزپیکر در پاسخ به این سئوال که مقصر مشکلات فعلی کیست؟ اظهار کرد: مقصر باشگاه است. ما تلاش خاصی برای حل مشکلات نمی بینیم. وقتی سوت پایان لیگ به صدا در می آید، همه چیز برای دو سه ماه تعطیل می شود. بعد یک جلسه می گذارند و دوباره همه چیز به آینده موکول می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

آقا بزار برو دیگه تو که دریافتی نداشتی موهاتم سفید شده
یه ذره غیرت و غرور داشته باش از زمانی که اومدید لیگ برتر چسبیدی به این تیم همش هم گلایه میکنی
یبار بزار برو مگه مرد نیستی آخه
با این مصاحبه ها چهار تا تیم هم میخوان پول بدن مدیر عامل هاشون نگاه آدم هایی مثل تو میکنن میگن نگا فلان تیمم پول نمیده منم نمیدم
بزار برو دیگه ول کن چسبیدی به این تیم آخه تا کی اینجوری ذلت آخه…