کد خبر : 115677
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 - 12:01
-

آرزو صدقیانی: تیم ایران فراتر از آسیاست

آرزو صدقیانی: تیم ایران فراتر از آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرزو صدقیانی اظهار داشت: تیم ملی ایران بازی‌های بسیار درخشانی را در قهرمانی آسیا به نمایش گذاشت. دو بازی مرحله مقدماتی را با قدرت پشت سر گذاشتیم. برابر ویتنام نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ویتنام در بازی رده بندی برابر تایلند خیلی خوب بازی کرد و در یک بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرزو صدقیانی اظهار داشت: تیم ملی ایران بازی‌های بسیار درخشانی را در قهرمانی آسیا به نمایش گذاشت. دو بازی مرحله مقدماتی را با قدرت پشت سر گذاشتیم. برابر ویتنام نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ویتنام در بازی رده بندی برابر تایلند خیلی خوب بازی کرد و در یک بازی نزدیک شکست خورد.

وی افزود: بازی فینال نیز شاهکار بود.تیم ایران فوق العاده بود. در نیمه دوم توانستیم در فاصله چند دقیقه ۵ گل را به ثمر برسانیم. خیلی خوشحالم که توانستیم تمامی بازی‌های خود را با نتایج پرگل پشت سر بگذاریم. سهم من نیز دراین مسابقات دو گل بود. با این نتایج می‌توان گفت تیم ایران فراتر از آسیاست.

صدقیانی ادامه داد: تیم ایران علاوه برکسب قهرمانی، سه عنوان خانم گلی، باارزش ترین بازیکن آسیا و کاپ اخلاق را به دست آورد. واقعا تیم ایران لایق این عناوین بود. تیم ایران در بعد فنی و اخلاقی بالاتر از تمامی تیم‌های آسیایی است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.