کد خبر : 115794
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 17:36
-

شهنازی :شرایط حضور تیم دختران در المپیک از طرف فیفا پذیرفته نیست

شهنازی :شرایط حضور تیم دختران در المپیک از طرف فیفا پذیرفته نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاهرخ شهنازی ، در خصوص حضور تیم فوتسال بانوان در المپیک نوجوانان آرژانتین اظهار داشت: کمیته ملی المپیک تابع قوانین و ضوابط فیفا است. فیفا پیش از این سهمیه تیم پسران را تایید کرده و فدراسیون فوتبال ایران‌هم آن را پذیرفته است. وی افزود: در این باره آخرین اطلاعات را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاهرخ شهنازی ، در خصوص حضور تیم فوتسال بانوان در المپیک نوجوانان آرژانتین اظهار داشت: کمیته ملی المپیک تابع قوانین و ضوابط فیفا است. فیفا پیش از این سهمیه تیم پسران را تایید کرده و فدراسیون فوتبال ایران‌هم آن را پذیرفته است.

وی افزود: در این باره آخرین اطلاعات را از اصغر رحیمی گرفته‌ام. وی در اجلاس آرژانتین حضور داشته و در این مورد نیز در آنجا صحبت شده است ولی فیفا اعلام کرده که بر اساس مصوبات از بین تیم زنان و مردان تنها یک تیم می‌تواند در المپیک نوجوانان شرکت کند. پس با این شرایط حضور تیم دختران در المپیک از طرف فیفا پذیرفته نیست و تیم پسران حضور خواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد:علی‌رغم اینکه دختران ما در آسیا گل کاشتند از طرفی از نظر احساسی نیز جامعه و ما دوست داریم که دختران راهی المپیک ارژانتین شوند ولی مقررات فیفا این اجازه را نمی‌دهد. در اجلاس آرژانتین برخی از کشورها نسبت به این موضوع اعتراض کردند ولی در نهایت تصمیم بر این بوده که تنها یک تیم سهمیه بگیرد.

شهنازی یادآور شد: ما کماکان موضوع را رصد می‌کنیم و اگر تغییراتی در خصوص اعزام تیم دختران به‌وجود آمد، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.