کد خبر : 115832
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 17:22
-

کافی:فدراسیون اطمینان پیدا کرد که تردیدی در حضور مس در آسیا نیست/هفته آینده در ورزقان تمرینات را استارت می زنیم

کافی:فدراسیون اطمینان پیدا کرد که تردیدی در حضور مس در آسیا نیست/هفته آینده در ورزقان تمرینات را استارت می زنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه مس سونگون ورزقان می گوید بعد از دیدار با عباس ترابیان و مذاکرات انجام گرفته با کمیته فوتسال فدراسیون دیگر خطری نماینده ایران را برای حضور در جام باشگاه های آسیا تهدید نمی کند و انشالله قهرمان ایران با تمام توانش برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا کافی عضو هیات مدیره و سرپرست باشگاه مس سونگون ورزقان می گوید بعد از دیدار با عباس ترابیان و مذاکرات انجام گرفته با کمیته فوتسال فدراسیون دیگر خطری نماینده ایران را برای حضور در جام باشگاه های آسیا تهدید نمی کند و انشالله قهرمان ایران با تمام توانش برای کسب قهرمانی آسیا ، عنوانی که شایسته برترین فوتسال آسیا و یکی از برترین های دنیاست ، تلاش می کند.
کافی درباره آخرین شرایط تیم برای حضور در جام باشگاه های آسیا گفت:«به رغم همه شایعاتی که در ماه های گذشته مطرح بوده ، مدیریت عالی مجموعه صنایع مس ایران ، چون همیشه در بالاترین سطح به فکر افتخارآفرینی تیم های ورزشی خود بوده و تمام برنامه های مختلف برای رسیدن به نتیجه مطلوب را بررسی کرده است . باشگاه هم بر همین اساس و بر مدار سیاست های ابلاغی از سوی کمیته محترم راهبری ورزش و فرهنگ و همچنین رهنمودهای هیات مدیره پیش رفته است. بازیکنان خوب تیم قهرمان همگی این تیم را به همه انتخاب های مشابه ترجیح می دهند چون باشگاه سعی کرده متعهد به همه تعهدات حرفه ای به آنها باشد و دوستان خوبم در تیم این اعتماد دو طرفه حرفه ای را میان کادر فنی و مدیریتی ایجاد کرده اند .»
او ادامه داد:«امروز ملاقات خوبی را با آقای عباس ترابیان ، مسئول کمیته فنی و توسعه کمیته فوتسال داشتیم و در روزهای گذشته هم همچنان تعاملات بسیار سازنده ای میان مجموعه صنایع مس ایران و فدراسیون فوتبال وجود داشته است. خیلی شفاف درباره نگرانی های فدراسیون فوتبال برای نماینده آسیایی ایران صحبت شد و فکر نمی کنم دیگر در فدراسیون فوتبال هم تردیدی وجود داشته باشد که تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ، نماینده سزاوار ایران برای حضور در جام باشگاه های آسیا خواهد بود.»
مسئله تشکیل تیم و آغاز تمرینات به دلیل کمبود وقت شاید یکی از چالش های اساسی هواداران خونگرم نماینده شایسته آذربایجان در جام باشگاه های آسیا باشد، پرسشی که محمدرضا کافی در پاسخ به آن گفت:«اطمینان دارم که هواداران خوب مس سونگون ورزقان ، اعتماد کامل به مجموعه ورزش شرکت صنایع مس ایران دارند و این اتحاد دوجانبه را در سال های اخیر نشان دادند و قهرمانی تیم حاصل همین وفاق و اعتماد دوسویه و باور مشترک بوده است. مسیری که انشالله در سال جدید هم با درایت مدیران عالی مجموعه و نگاه حرفه ای این بزرگواران به ورزش تداوم خواهد داشت. درباره شروع تمرینات هم وعده ما به هواداران خوب مان این است که انشاالله در هفته آتی تیم از شهرستان ورزقان ، اردوی فصل جدیدش را آغاز می کند . بدون تردید تیمی که در بهترین لیگ فوتسال آسیا قهرمان شده است ، شایسته ترین تیم فوتسال ایران بوده . اگرچه چند سال است تیمی از ایران قهرمان جام باشگاه های آسیا نشده ، به همین دلیل در این زمینه مطالعه دقیقی در باشگاه انجام گرفته است. قطعا سعی شده با حفظ سرمایه انسانی فوق العاده تیم قهرمان معدود نقاط ضعف باشگاه هم برطرف شود و هواداران تنها چند روز دیگر می بینند که انشالله تیم شان استارت ماموریت بزرگ سال ۹۷ خود را خواهد زد و این قول را از جانب هیات مدیره تیم به همه خانواده فوتسال ایران می دهیم که تیم مس سونگون ورزقان با بالاترین آمادگی وارد رقابت های جام باشگاه های آسیا می شود و با ایمانی که به مجموعه تیم داریم ، می دانیم تا آخرین ذره از وجودشان برای رسیدن به مهمترین افتخار ، تلاش می کنند. »

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

یاشاسین آذر بایجان
مس قهرمان لیگ برتر ۹۷ و قهرمان آسیا میشه ما هواداران شک نداریم