کد خبر : 115938
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 11:06
دسته‌بندی نشده
-

مربی بازیکنم اما هدف اولم تمرکز بر روی مربیگری است/ سن‌ایچ در اولین سال به دنبال کسب تجربه در لیگ‌برتر خواهد بود

مربی بازیکنم اما هدف اولم تمرکز بر روی مربیگری است/ سن‌ایچ در اولین سال به دنبال کسب تجربه در لیگ‌برتر خواهد بود
سرمربي سن‌ايچ ساوه گفت: به عنوان مربي بازيكن با سن‌ايچ قرارداد بسته‌ام اما هدف اولم امسال تمركز بر روي مربيگري است.

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شکر خدا امسال اینطور رقم خورد که در خدمت مردم عزیز ساوه و تیم خوب سن‌ایچ باشم؛ تیمی که در راس آن آقای میار مدیرعامل سن‌ایچ و مهندس باقری مدیرعامل سن‌ایچ ساوه مجموعه‌ای همدل را رقم زده‌اند و انشاالله با همین جو خوب، تیمی خوب را آماده و روانه لیگ‌برتر خواهیم کرد.

وی افزود: طبق صحبت‌هایی که کرده‌ایم در تلاش هستیم تا در اولین سال حضور سن‌ایچ در لیگ‌برتر، تیم ثبات پیدا کرده و کسب تجربه کند. قطعا پتانسیل‌های بالایی داریم اما در وهله اول می‌خواهیم برای حریفان خود حریف آسانی نباشیم و در نهایت هم رتبه‌ای در شان و شخصیت سن‌ایچ و مردم عزیز ساوه بدست آوریم.

جواد اصغری‌مقدم که به عنوان مربی- بازیکن به سن‌ایچ پیوسته در خصوص نوع همکاری خود در فصل آینده نیز تاکید کرد: سال آینده بیشتر تمرکزم بر روی مربیگری است و بیشتر به دنبال این هستم که از جوان‌های تیمم استفاده کنم و بازی نمی‌کنم مگر اینکه جایی نیاز باشد.

وی در خصوص ترکیب سن‌ایچ برای فصل آینده نیز گفت: در ابتدا با بازیکنان سال گذشته توافق کردیم و نفرات مورد نیازمان را قرارداد بستیم، با چند بازیکن وارد مذاکره شده‌ایم و و در همین راستا هم روز گذشته قرارداد مسلم رستمی‌ها را بستیم که بازیکنی بسیار توانمند است. انشاالله با یک گلر هم قرارداد می‌بندیم و سعی می‌کنیم تا پایان هفته تیم را تکمیل کنیم تا رسما استارت بزنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

نه تو رو خدا بیا بازى کن!!! ساوه کارخانه بازیکن سازى داره تو میخواى بیایی بازى کنى؟!