کد خبر : 116079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 11:53
-

امیدواریم صداوسیما متوجه شود پخش فوتسال بانوان سبب افتخار است

امیدواریم صداوسیما متوجه شود پخش فوتسال بانوان سبب افتخار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پروانه سلحشوری در جلسه قدردانی از بانوان فوتسالیست قهرمان در بازی‌هایی آسیایی ۲۰۱۸ به دلیل دعوت این بانوان ازسوی کمیسیون فرهنگی در حالی که قرار بود فراکسیون زنان این مهم را به انجام برساند اشاره کرد و گفت: این قهرمانی بزرگ را خدمت دختران قهرمان تبریک می‌گویم چراکه ثابت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پروانه سلحشوری در جلسه قدردانی از بانوان فوتسالیست قهرمان در بازی‌هایی آسیایی ۲۰۱۸ به دلیل دعوت این بانوان ازسوی کمیسیون فرهنگی در حالی که قرار بود فراکسیون زنان این مهم را به انجام برساند اشاره کرد و گفت: این قهرمانی بزرگ را خدمت دختران قهرمان تبریک می‌گویم چراکه ثابت کردند هر جا حداقل فرصتی به آنها داده شود از ان به بهترین نحوه استفاده خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی همچنین از کادر فنی تیم قدردانی کرد و افزود: تیم همراه بازیکنان را نیز زنان توانمندی تشکیل می‌دهند که نشان می‌دهد می‌توان از زنان در جایگاه‌های مهم بدنساز، پزشک، روانشناس و.. نیز استفاده کرد تا همراه هم بتوانند قله‌های قهرمانی را فتح کنند.

وی ادامه داد: فراکسیون زنان قصد دعوت از دختران قهرمان و تجلیل از آن‌ها را در فراکسیون داشت اما با توجه به اینکه چنین تجلیلی شایسته همراهی مردان است در کمیسیون فرهنگی برگزار شد تا مردان ایرانی نیز حمایت خود را از این بانوان اعلام کنند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به اینکه مردان کمیسیون فرهنگی نیز شما را حمایت خواهند کرد، اظهارکرد: امیدواریم صدا و سیما نیز به این نتیجه برسد که نشان دادن بانوان قهرمان سبب افتخار ایران و جهان است.

همچنین در این نشست علاوه بر بانوان فوتسالیست امیررضا خادم معاون امور استان‌ها، پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان، لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بانوان و کادر فنی و پزشکی این تیم نیز حضور داشتند.

منبع: خانه ملت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.