کد خبر : 116072
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 11:56
-

بی‌غم: قرارداد حسن زاده و عروجی با گیتی پسند تمام شده بود/ سه هفته دیگر مشکل مدرک مربیگری ام حل می شود/ دو ملی پوش جذب می کنیم

بی‌غم: قرارداد حسن زاده و عروجی با گیتی پسند تمام شده بود/ سه هفته دیگر مشکل مدرک مربیگری ام حل می شود/ دو ملی پوش جذب می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم با ابراز خرسندی از تمدید قراردادش با تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره در باشگاهی کاملا حرفه‌ای قراردادم را تمدید کردم. باشگاهی که همیشه جزو ۳ تیم برتر کشور بوده و متعلق به شهری بسیار ورزشی است. امیدوارم این تیم را که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم با ابراز خرسندی از تمدید قراردادش با تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره در باشگاهی کاملا حرفه‌ای قراردادم را تمدید کردم. باشگاهی که همیشه جزو ۳ تیم برتر کشور بوده و متعلق به شهری بسیار ورزشی است. امیدوارم این تیم را که قهرمان ایران شده بتوانیم بر بام آسیا قرار داده و قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

وی در مورد مشکل مدرک مربیگری خود، افزود: درحال حاضر بنده مدرک A فوتبال و سطح یک فوتسال آسیا را دارم و سه هفته دیگر دوره مربیگری سطح ۲ فوتسال آسیا برگزار خواهد شد که با شرکت در این دوره می‌توانم مشکلم را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا برطرف نمایم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص آخرین وضعیت تیمش نیز گفت: درست است که کمی زمان از دست دادیم اما بازیکنانی داریم که در فصل گذشته لیگ برتر نشان دادند همت و اراده بسیار قوی دارند. ما اردوی خود را بلافاصله پس از مشخص شدن وضعیت کادر فنی و بازیکنان در ورزقان شروع کردیم و روزی ۳ جلسه تمرین می‌کنیم. فکر می‌کنم با همتی که بچه‌ها دارند بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و مردم آذربایجان را خوشحال کنیم.

وی تأکید کرد: ما نفرات بسیار خوبی در ترکیب تیم خود داریم ولی متاسفانه مصدومانی داریم و باتوجه به شرایط کنونی که نمی‌توانیم بازیکنان خارجی جذب کنیم، درصدد این هستیم تا دو بازیکن ملی‌پوش به جمع نفرات‌مان اضافه کرده و با تقویت تیم، با قدرت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم.

بی‌غم در واکنش به مذاکرات تیمش با بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند نیز عنوان داشت: در ابتدا باید بگویم که این بازیکنان تحت قرارداد گیتی‌پسند نیستند و در واقع قرارداد آنها با تیم تمام شده بود. ما به دنبال نفراتی هستیم که بازیکن آزاد محسوب می‌شوند. همچنین با توجه به اینکه مردم آذربایجان و شهر تبریز به اخلاق‌مداری معروف هستند، در این راستا مطمئن باشید با بازیکنانی که قرارداد دارند وارد مذاکره نمی‌شوبم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از شاکله ترکیب تیم فصل گذشته حفظ خواهد شد، تصریح کرد: ما صد در صد بازیکنان پارسال‌مان به جز سعید مومنی که خود خواستار جدایی از تیم شده است را حفظ می‌کنیم. همچنین فرهاد فخیم کاپیتان تیم که پس از پایان لیگ به واموس اندونزی پیوسته بود، نیز با ما خواهد بود.

سرمربی مس سونگون در خاتمه با اشاره به گروه تیمش در جام باشگاه‌های آسیا گفت: به هواداران این وعده را می‌دهم تیمی که در فصل گذشته با تلاش و کوشش توانست مقتدرانه قهرمان ایران شود، با همان اراده و جدیت تمام تمرین خواهد کرد تا در جام باشگاه‌های آسیا هم بتواند نماینده شایسته‌ای برای مردم آذربایجان و ایران باشد و مقام قهرمانی را از آنِ خود نماید.

منبع: آناج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

نه أینا رو نمیخوان برا شما من بودم کشاورزم میدادم

یاشاسین آذربایجان پنجشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

داداش پس چرا همه بچه ها تو تمرینا نیستن
امسالم قهرمانیم