کد خبر : 116068
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 11:48
-

مظفر:حرکت دولت در قبال قهرمانان واقعا بی‌نظیر است

مظفر:حرکت دولت در قبال قهرمانان واقعا بی‌نظیر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: واقعا حرکت دولت در تقدیر از قهرمانان و افتخارافرینان ورزش کشور به ویژه فوتسال ستودنی است. شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در حاشیه دیدار صمیمی دکتر روحانی با ورزشکاران به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هنوز یک هفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: واقعا حرکت دولت در تقدیر از قهرمانان و افتخارافرینان ورزش کشور به ویژه فوتسال ستودنی است.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در حاشیه دیدار صمیمی دکتر روحانی با ورزشکاران به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هنوز یک هفته بیشتر نیست که از مسابقات جام ملت های آسیا برگشتیم اما دولت و وزارت ورزش و جوانان واقعا با این مراسم تقدیر حرکت بی نظیری انجام دادند. دولت در این پنج سال نشان داده در تقدیر از قهرمانانش خوش قول بوده و قدر افتخار افرینان را می داند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این مراسم تجلیل در روحیه ملی پوشان فوتسال ایران و انگیزه دو چندان انها برای استمرار در مسیر قهرمانی بسیار اثربخش است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: خوشحالم که جام قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران که با برنامه ریزی و تلاش بدست آمد مورد توجه مردم و مسئولین قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.