کد خبر : 116162
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 - 16:27
-

علی مرتضایی: درهای باشگاه به روی طیبی باز است/ زرخانلی یکی از گزینه‌های ما بود/ افزایش بودجه نداشتیم

علی مرتضایی: درهای باشگاه به روی طیبی باز است/ زرخانلی یکی از گزینه‌های ما بود/ افزایش بودجه نداشتیم

علی مرتضایی قائم مقام باشگاه فرش‌آرا در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با توجه به تصمیماتی که گرفته شده حضور در لیگ برتر قطعی است اما باتوجه به مشکلات اقتصادی موجود افزایش بودجه امکان پذیر نیست. او درباره توافق با رضا زرخانلی افزود: آقای زرخانلی فقط یکی از چند گزینه ما بود اما

علی مرتضایی قائم مقام باشگاه فرش‌آرا در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با توجه به تصمیماتی که گرفته شده حضور در لیگ برتر قطعی است اما باتوجه به مشکلات اقتصادی موجود افزایش بودجه امکان پذیر نیست.

او درباره توافق با رضا زرخانلی افزود: آقای زرخانلی فقط یکی از چند گزینه ما بود اما با توجه به بودجه قرار است که تیم جوان بسته شود ضمن اینکه ما به دنبال بازیکنان با کیفیت هم هستیم. همچنین هر سرمربی‌ای که به تیم اضافه شود از کادر کنونی تیم امید استفاده خواهد شد.
مرتضایی خاطرنشان کرد: فهرست ورودی و خروجی باشگاه تهیه شده ولی نظر بر این است که صبر کنیم تا سرمربی مشخص شود و تصمیم نهایی در مورد جدایی یا جذب بازیکنان با نظر او گرفته شود.
علی مرتضایی بیان کرد: صابرخوشنما و بهنام فعال سهمیه امید هستند و با نظر باشگاه جذب شداند. ما در تلاش هستیم طی روزهای آینده سرمربی را انتخاب و معرفی کنیم تا برای شرکت در لیگ اماده شویم.
قائم مقام باشگاه فرش آرا درخصوص جدایی مصطفی طیبی و سروش احمدنیا نیز گفت: مصطفی طیبی از ما درخواست جدایی کرده است. او قراردادش با ما یک ساله بود و اکنون قراردادی با ما ندارد ولی ما با طیبی وارد مذاکره شدیم و علاقه‌مند به حفظ او هستیم. همانطور که می‌دانید تصمیم با خود اوست ولی ما و هوادارانمان از ماندن طیبی خوشحال می‌شویم؛ درواقع درهای باشگاه به روی مصطفی همیشه باز بوده و هست. سروش احمدنیا یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و بازیکن فرش آرا محسوب می‌شود. اگر پیشنهاد چشم‌گیری دارد باید ابتدا رضایت باشگاه را جلب کند و اگر موفق شد همانطور که در این سال‌ها دیده‌اید ما بازیکنان امید خوبی داریم برای جایگزینی مشکلی نخواهیم داشت.

مرتضایی در پایان به fut5al گفت: قدرت بهادری امسال نیز بازیکن ماست و بعد از اینکه با تیم نفت عراق در جام‌باشگاه‌های آسیا شرکت کند از هفته ششم به جمع ما ملحق خواهد شد. علی اسعدی نیز که در لیگ چین حضور دارد، از نیم فصل دوم به تیم اضافه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.