کد خبر : 116295
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 - 12:20
-

حسینی:با این بازیکنان می‌توانیم قهرمانی را دوباره به اصفهان برگردانیم

حسینی:با این بازیکنان می‌توانیم قهرمانی را دوباره به اصفهان برگردانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین حسینی درباره تمدید قرارداد خود با تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: امسال ششمین سالی است که در خدمت گیتی‌پسند هستم و خوشحالم که امسال هم مرا پذیرفتند تا قراردادم را تمدید کنم و در این تیم بزرگ بمانم. وی افزود: ۳ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی و یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین حسینی درباره تمدید قرارداد خود با تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: امسال ششمین سالی است که در خدمت گیتی‌پسند هستم و خوشحالم که امسال هم مرا پذیرفتند تا قراردادم را تمدید کنم و در این تیم بزرگ بمانم.

وی افزود: ۳ قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در آسیا را با تیم گیتی‌پسند در کارنامه خود دارم.

حسینی درباره کار در کنار سپهر محمدی اضافه کرد: از ۱۲ یا ۱۳ سال پیش با سپهر محمدی در کنار هم بودیم. سپهر اکنون مزد زحماتش را می‌بیند چون واقعاً از نظر اخلاقی و فنی بازیکن بزرگی است و خوشحالم که در کنارش هستم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره کار با رضا لک گفت: امسال، سومین سالی است که در کنار رضا لک هستم و یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی با سرمربیگری او به دست آورده‌ام. لک از نظر فنی هیچ چیزی کم ندارد و یکی از بهترین مربیان ایران است.

وی اظهار داشت: با حضور مهدی جاوید، محمد شجری، محمد طاهری، افشین کاظمی و مهران عالیقدر مطمئن هستم که امسال، سال خوبی برای گیتی‌پسند خواهد بود و می‌توانیم قهرمانی را دوباره به اصفهان برگردانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.