کد خبر : 118654
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 15:25
-

پس از مس ، ژاپنی ها تیم بسیار خوبی دارند/شان مربیان فوتسال ایران با حقوق اندک حفظ نمی شود

پس از مس ، ژاپنی ها تیم بسیار خوبی دارند/شان مربیان فوتسال ایران با حقوق اندک حفظ نمی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا با حضور ۱۶ تیم از جمله «مس سونگون» ایران به میزبانی اندونزی آغاز می شود. نکته جالب این دوره از مسابقات حضور متعدد مربیان و بازیکنان لژیونر فوتسال ایران در تیم های مختلف است که بر جذابیت موجود خواهد افزود. مهدوی نیا یکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا با حضور ۱۶ تیم از جمله «مس سونگون» ایران به میزبانی اندونزی آغاز می شود. نکته جالب این دوره از مسابقات حضور متعدد مربیان و بازیکنان لژیونر فوتسال ایران در تیم های مختلف است که بر جذابیت موجود خواهد افزود.
مهدوی نیا یکی مربیان ایرانی است که همراه با «رضا فلاح زاده» هدایت تیم «واموس» اندونزی، میزبان جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۸ را برعهده دارد.
وی که سابقه مربیگری در تیم های پرسپولیس بهزیستی، مقاومت البرز و باشگاه فالکائو سوئد را دارد، باید تیمش را برای موفقیت در این رویداد مهم هدایت کند.
مهدوی نیا در خصوص شرایط این رقابت ها اظهار داشت: از حدود ۲ ماه قبل کارمان را با تیم واموس برای حضور در جام باشگاه های آسیا، آغاز کردیم.
وی با بیان اینکه ۶ بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته از تیم واموس جدا شده اند، افزود: در این بین چهار بازیکن از نفرات اصلی تیم ملی اندونزی بودند که جدایی آنان، موجب تضعیف تیم شد. توانستیم «مصطفی نظری» دروازه تیم ملی فوتسال ایران را جذب کنیم تا بتواند برخی ضعف های موجود را برطرف کند.
مهدوی نیا با اشاره به اینکه تیمش در گروه نخست با نمایندگان میانمار، چین و ژاپن همگروه است، افزود: نخستین دیدار ما فردا برابر حریفی از میانمار است که اهمیت زیادی دارد و باید در آن به برتری دست یابیم.
این مربی جوان افزود: دالیان چین و ناگویا ژاپن دیگر رقیبان ما از توان بالایی برخوردار هستند و سخت تلاش می کنیم تا مجوز صعود را به دست آوریم.
وی در مورد خواسته مدیران باشگاه واموس از کادر فنی ایرانی خود، گفت: آنان صعود به مرحله حذفی را خواسته اند، اما خودمان اهداف بلندتری داریم و می خواهیم تا نیمه نهایی برسیم.
مهدوی نیا با اشاره به دشواری این رقابت ها، گفت: مس سونگون بدون تردید مدعی اصلی قهرمانی است و پس از آن نماینده ژاپن تیم بسیار خوبی است. همه آسیا به بازیکنان ایرانی احترام می گذارند و اکنون بازیکنان زیادی از کشورمان در جام باشگاه های آسیا هستند و با پیراهن تیم های مختلف به میدان می روند.
وی در مورد شرایط فوتسال در اندونزی، عنوان کرد: از لحاظ سخت افزاری و امکانات، شرایط خوب است، اما توان فنی آنان با تیم های قدرتمند آسیا چون ایران اصلا قابل قیاس نیست.
مربی سابق مقاومت البرز، گفت: ایران از بهترین های جهان است و اگر مدیریت فدراسیون توجه بیشتری داشته باشد و امکانات و بودجه را افزایش دهد، حتی تیم ایران توان رسیدن به عنوان قهرمانی جهان را دارد.
وی در مورد عدم حضورش در لیگ برتر ایران، گفت: سطح کیفی لیگ برتر واقعا عالی است، اما متاسفانه از نظر مالی به مربیان خیلی ظلم می شود و همین امر سبب شده تا بسیاری از مربیان مطرح فوتسال ایران چون شمس، ابطحی، صالح و خوراکچی با تیمی قرارداد نبندند؛ چراکه مبالغ پیشنهادی در شان آنان نیست.
مربی تیم واموس اندونزی با بیان اینکه همه دوست دارند در کشور خودشان به فعالیت ورزشی بپردازند، گفت: بازیکنان و مربیان ایرانی در خارج از کشور با احترام و شرایط بهتری روبه رو می شوند. امیدوارم روزی فرا برسد که فوتسال در سطح مدیران فوتبال و ورزش ایران، جایگاه خود را پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.