کد خبر : 118889
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 - 15:58
-

صمیمی: ۲ بازی سخت پیش‌رو داریم/ هیچ چیز به جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کند

صمیمی: ۲ بازی سخت پیش‌رو داریم/ هیچ چیز به جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره پیروزی ۹ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل تیم سیپار تاجیکستان در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه ما توانستیم بازی اول را با برد شروع کنیم. بازی نخست در هر جام سخت است و در این بازی هم شرایط دشوار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی درباره پیروزی ۹ بر ۲ تیم مس سونگون مقابل تیم سیپار تاجیکستان در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خوشبختانه ما توانستیم بازی اول را با برد شروع کنیم. بازی نخست در هر جام سخت است و در این بازی هم شرایط دشوار بود. خوشبختانه با تیم ضعیفی بازی داشتیم، تیم سیپار تاجیکستان در سطح اول آسیا نیست و توانستیم یک بازی تدارکاتی خوب مقابل این تیم انجام دهیم تا بچه‌ها با هم هماهنگ‌تر شوند.

وی افزود: ما اگر می‌‌خواهیم جام را به دست بیاوریم و ثابت کنیم آقای فوتسال آسیا هستیم، باید بازی به بازی و روز به روز بهتر شویم، چون دو بازی سخت مقابل نمایندگان ازبکستان و لبنان داریم. ما یک بازی فینال‌گونه مقابل بانک بیروت لبنان داریم و باید با دید حرفه‌ای به آن نگاه کنیم تا با پیروزی به عنوان صدرنشین، مسیر راحت را برای خودمان انتخاب کنیم. البته همه بازی‌ها سخت است و هیچ تیمی آسان شکست نمی‌خورد.

دروازه‌بان تیم مس سونگون در خصوص شرایط اردویی و غذا در کشور اندونزی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط غذا و هتل خوب است. اندونزی کشوری اسلامی است و مشکلی از بابت غذا وجود ندارد. شرایط مهیا است و امیدوارم در روز آخر هم مثل بازی اول خوشحال باشیم و بتوانیم با جام قهرمانی به کشورمان بازگردیم. به نظرم فوتسال ایران پنج الی شش سال از آسیا جلوتر است و باید این را ثابت کنیم. نمایندگان ایران دو سال است قهرمان باشگاه‌های آسیا نشده‌اند و به همین دلیل فشار روی هر تیمی که از ایران در این مسابقات باشد، زیاد است. ضمن اینکه در رده باشگاهی هم تیم‌ها از بازیکنان برزیلی استفاده می‌کنند و این کار را سخت می‌کند، البته بازهم این دلیل نمی‌شود که ما قهرمان نشویم، فوتسال ایران بالاتر از آسیا است. ان‌شاالله با کمک کادرفنی، مدیریت و بازیکنان مس سونگون بتوانیم به دو سال ناکامی نمایندگان‌مان پایان دهیم. هیچ چیز هم به جز قهرمانی ما را در این مسابقات راضی نمی‌کند.

صمیمی در ادامه تصریح کرد: ما دو بازی سخت مقابل AGMK ازبکستان و بانک بیروت لبنان داریم. ازبکستان تیم سوم آسیا است و تقریباً با ۹۰ درصد ترکیب تیم ملی خود در این مسابقات شرکت کرده است. بانک بیروت لبنان هم تیم خوبی است و اردوهای بسیار خوبی برگزار کرده است. این تیم مهدی جاوید یکی از بهترین بازیکنان ایران و بلو بازیکن برزیلی را در اختیار دارد. قطعاً بازی سختی داریم و باید ثابت کنیم برای بازی‌های سخت آماده‌ایم. ان‌شاالله این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به عنوان صدرنشین از گروه‌مان صعود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.