کد خبر : 118882
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 - 14:02
-

ناصری:حضور ستاره‌ها در لیگ های خارجی باعث افت کیفیت لیگ می‌شود/ برتری مس‌سونگون مقابل تاجیکستان خط و نشان خوبی برای رقبا است

ناصری:حضور ستاره‌ها در لیگ های خارجی باعث افت کیفیت لیگ می‌شود/ برتری مس‌سونگون مقابل تاجیکستان خط و نشان خوبی برای رقبا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد پیروزی ۹ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل تاجیکستان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌بازی خیلی خوب و هماهنگی را از مس شاهد بودیم،‌این تیم بهترین رأس‌های ایران و حتی چند بازیکن ملی‌پوش و بهترین‌های ‌آسیا را در اختیار دارد و امروز در اولین بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد پیروزی ۹ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون مقابل تاجیکستان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت:‌بازی خیلی خوب و هماهنگی را از مس شاهد بودیم،‌این تیم بهترین رأس‌های ایران و حتی چند بازیکن ملی‌پوش و بهترین‌های ‌آسیا را در اختیار دارد و امروز در اولین بازی خود عملکرد خوب و هماهنگی را از خود به نمایش گذاشت.

وی در ادامه گفت:‌تیم مس با این بازی برای سایر رقبای خود خط و نشان خوبی کشید و نشان داد که هنوز فوتسال ایران بالاتر از سطح آسیا است. امیدوارم این تیم بتواند دو سال ناکامی‌های فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا را جبران کند و قهرمانی این دوره از مسابقات جام باشگاه‌ها را کسب کنند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: فوتسال ایران توانایی‌ها و پتانسیل‌های زیادی در آسیا دارد و در حال حاضر یک الگوی خوب برای فوتسال این قاره است. اما متأسفانه در حال حاضر به دلیل نبود اسپانسر و حمایت‌کننده از باشگاه‌ها باعث شده که بازیکنان و مربیان ایرانی در خارج از کشور فعالیت کنند.

ناصری افزود:‌این موضوع زنگ خطری برای فوتسال ایران است البته رفتن بازیکنان و مربیان به خارج از کشور هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی، نکته مثبت آن این است که فوتسال ما کل آسیا تحت اختیار خودش قرار داده و نکته منفی که وجود دارد که اکثر بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می‌کنند و نبود این بازیکنان و مربیان باکیفیت باعث می‌شود که لیگ ما را کمی تضعیف کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ورزشی کشور نگاه ویژه‌ای به فوتسال ایران داشته باشند و همچنین از خانواده فوتسال می‌خواهم که با اتحاد و همدلی دست در دست هم بدهیم که بتوانیم فوتسال ایران را به جایگاه واقعیش که قهرمانی در جهان است برسانیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.