کد خبر : 118900
تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 - 19:07
-

۷۵ هزار دلار، دو مسئول فدراسیون را به دادگاه کشاند!

۷۵ هزار دلار، دو مسئول فدراسیون را به دادگاه کشاند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ماجرا متعلق به چند سال قبل است. اصل داستان به گرفتن حق پخش از یک شرکت خارجی برمی‌گردد. بعد از توافق تیم ملی برای فروش حق پخش بازی‌ها به یک شرکت خارجی، دو طرف درباره چگونگی دریافت پول بحث می‌کنند. قرار می‌شود شماره حسابی در اختیار آن شرکت قرار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ماجرا متعلق به چند سال قبل است. اصل داستان به گرفتن حق پخش از یک شرکت خارجی برمی‌گردد. بعد از توافق تیم ملی برای فروش حق پخش بازی‌ها به یک شرکت خارجی، دو طرف درباره چگونگی دریافت پول بحث می‌کنند. قرار می‌شود شماره حسابی در اختیار آن شرکت قرار بگیرد. در اولین مراوده، قرار می‌‎شود ۷۵ هزار دلار واریز شود.

رئیس فدراسیون شماره حسابی را به مسئول کمیته بین‌الملل می‌دهد و در ایمیلی این شماره حساب که در خارج از ایران است، در اختیار آن شرکت قرار می‌گیرد. در ادامه، اما اتفاق عجیبی می‌افتد. از ایمیل همان مسئول کمیته بین‌الملل ایمیلی جدید به آن شرکت می‌رود. در این ایمیل شماره حسابی ناشناس و خارجی برای آن‌ها ارسال می‌شود. فدراسیون انگار در جریان نیست. شرکت خارجی که ایمیل را می‌گیرد ۷۵ هزار دلار را واریز می‌کند. فدراسیون مربوطه کمی بعد از این ماجرا مطلع می‌شود، زمانی که تصور می‌کند شرکت خارجی در پرداخت پول دیرکرد داشته است.

آن‌ها ایمیلی دریافت می‌کنند که پول واریز شده، آن هم به شماره حسابی که فرستاده‌اید. آن عضو فدراسیون ادعا می‌کند اصلاً در جریان ارسال ایمیل دوم که حاوی شماره حسابی جدید بوده، قرار نداشته است. رئیس فدراسیون هم به دردسر می‎‌افتد. کسی نمی‌تواند پنهان کند که این پول گم شده، چون به هر حال در حساب‌های فدراسیون مذکور مشخص است. کار به دادگاه می‌‎کشد. رئیس فدراسیون می‌رود و می‌گوید: «بنده خبر ندارم چه اتفاقی افتاده. بنده شماره حسابی را دادم و خواستم پول در این حساب واریز شود. کمیته بین‌الملل هم ایمیل کرد ولی بعد گفتند شماره حساب جدیدی داده اید. بعد از بررسی دیدیم ایمیل جدیدی از همان ایمیل کمیته بین‌الملل ارسال شده است. برای ما هم عجیب است.»

آن عضو کمیته بین‌الملل هم در دادگاه حاضر می‌شود و می‌گوید: «ایمیل بنده هک شد که آن ایمیل دوم رفت. من اصلاً در جریانش نبودم. به خدا ایمیلم هک شد. بنده چرا باید چنین کاری می‌کردم؟!» برای دادگاه این مسئله عجیب است که چطور این اتفاق افتاده است؟ فعلاً پرونده در جریان است و به نتیجه مشخصی نرسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.