کد خبر : 119008
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مرداد 1397 - 9:52
-

ناظم الشریعه: اردوهای تیم ملی پس از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا آغاز می‌شود

ناظم الشریعه: اردوهای تیم ملی پس از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا و بازگشت تیم مس سونگون، لیگ برتر آغاز خواهد شد و به دنبال آن اردوهای تیم ملی نیز تشکیل می‌شود. وی افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا و بازگشت تیم مس سونگون، لیگ برتر آغاز خواهد شد و به دنبال آن اردوهای تیم ملی نیز تشکیل می‌شود.

وی افزود: از ۲۷ مردادماه اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آغاز می‌شود، چرا که پس از برگزاری اردوهای تیم ملی «ب» و شناخت بازیکنان، تعدادی از این ملی‌پوشان به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شوند تا تمرینات را با حضور بازیکنان باتجربه و جوان آغاز کنیم. بدون شک حضور ملی پوشان جوان شرایط متفاوتی را بر تیم حاکم خواهد کرد و بازیکنان با انگیزه و تلاش بالا در اردوها تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: سه مرحله اردو داریم که منتهی به تورنمنت تبریز می‌شود . این تورنمنت ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد شد و تا زمان فوق، تیم ملی به هماهنگی و آمادگی خوبی می‌رسد. قرار است در تورنمنت چهار جانبه تبریز با تیم‌های اوکراین، بلاروس و ژاپن رقابت داشته باشیم. اردوی تدارکاتی بعدی تیم ملی در برزیل است که پس از برگزاری چند جلسه تمرین، دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال برزیل برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.