کد خبر : 119137
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:06
-

سلیمانی: از هنر و تدبیر مدیریتی شمسایی استفاده خواهیم کرد

سلیمانی: از هنر و تدبیر مدیریتی شمسایی استفاده خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیرسازمان لیگ فوتسال ایران گفت: وحید شمسایی جزو بازیکنان بزرگ این رشته و به عبارتی معدن فوتسال کشورمان است و نباید بیرون از این رشته باشد. کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال اظهار داشت :شمسایی بازیکن بسیار قوی ، باتجربه و معدن فوتسال ایران است و فوتسال کشورمان به افرادی همچون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیرسازمان لیگ فوتسال ایران گفت: وحید شمسایی جزو بازیکنان بزرگ این رشته و به عبارتی معدن فوتسال کشورمان است و نباید بیرون از این رشته باشد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال اظهار داشت :شمسایی بازیکن بسیار قوی ، باتجربه و معدن فوتسال ایران است و فوتسال کشورمان به افرادی همچون شمسایی نیاز دارد چرا که ما هرآنچه داریم از این عزیزان هست و او نباید از فوتسال کشور بیرون باشد.

اود ر ادامه نسبت به از بین رفتن تیم تاسیسات نیز اظهار ناراحتی کرد و گفت: بنیانگذار این تیم شمسایی بود و ما از هنر و تدبیر مدیریتی او استفاده خواهیم کرد.

سلیمانی درباره وضعیت لیگ فوتسال گفت: کمیته فوتسال و سازمان لیگ با تجربه ای که از سال های قبل بدست آورد با هماهنگی با باشگاه ها ونظارت بر قرارداد هایی که با بازیکنان تیم های خود امضا می کنند طبق یک برنامه ریزی دقیق بدون بروز مشکل خاصی کار هارا تا به امروز که در هفته چهارم لیگ به سر می بریم به خوبی پیش برده است.

او افزود: مس سونگون ورزقان تیم بسیار خوب با بازیکنان و کادر فنی قوی است که امیدواریم به عنوان قهرمانی جام باشگاه ها دست یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.