کد خبر : 119156
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 15:43
-

صانعی: از مسئولان ورزشی می خواهم فکری به حال بازی‌های تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۰ سال کنند/با ناظم الشریعه به اندونزی نمی روم

صانعی: از مسئولان ورزشی می خواهم فکری به حال بازی‌های تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۰ سال کنند/با ناظم الشریعه به اندونزی نمی روم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال که خود را آماده رقابت‌های المپیک آرژانتین می‌کند، گفت:‌در حال حاضر در استان خراسان جنوبی شهر فردوس هستیم و امروز صبح  یک جلسه  تمرین برگزار کردیم و روز گذشته در شهرستان طبس توانستیم دو جلسه تمرینات خوبی داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال که خود را آماده رقابت‌های المپیک آرژانتین می‌کند، گفت:‌در حال حاضر در استان خراسان جنوبی شهر فردوس هستیم و امروز صبح  یک جلسه  تمرین برگزار کردیم و روز گذشته در شهرستان طبس توانستیم دو جلسه تمرینات خوبی داشته باشیم و این تمرینات تا روز پنجشنبه  ادامه پیدا می کند و در این مدت ۵ جلسه تمرین برگزار می کنیم و سپس به تهران باز می‌گردیم.

وی در ادامه گفت: طبق هماهنگی‌هایی و برنامه‌هایی که اعلام شده تمرینات خود را از ۲۲ مرداد و طبق روال قبل آخر هفته ها برگزار می‌کنیم و منتظر جواب فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فوتسال می‌مانیم تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کنیم.در حال حاضر چند مشکل برای برگزاری اردوهای تدارکاتی وجود دارد. اول اینکه با توجه به بخشنامه‌های وزارت ورزش مبنی بر ممنوع شدن اردوهای خارجی خارج از ایران و مشکل عدیده ارزی که وجود دارد نمی توانیم در خارج از کشور اردویی داشته باشیم. دوم اینکه  قرعه کشی مسابقات المپیک آرژانتین انجام نشده و تیم‌ها هنوز حریفان خود را نشناخته‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فقط ۱۰ تیم تمرینات خود را به صورت جدی شروع کردند و آنها منتظر قرعه‌کشی مسابقات هستند تا بازی‌های تدارکاتی  خود را مشخص کنند. تا آنجا که اطلاع دارم بازی با عراق قطعی شده و عراقی‌ها از ما خواستند به عراق برویم اما نظر کادر فنی این است که بهتر است  به جای بازی با عراق،عراقی‌ها به ایران بیایند و هزینه‌هایی که قرار است برای بازی با عراق انجام شود برای بازی‌های تدارکاتی بزرگتری مثل بازی با روسیه، شود به این دلیل که بازیکنان ما نیاز دارند با تیم های خارجی بازی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار بود به اتفاق سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به اندونزی بروید و از نزدیک شاهد بازی‌های مس نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشید، گفت: بله این موضوع درست است اما من همان اول از کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال عذرخواهی کردم به این دلیل که تیم ملی زیر ۲۰ سال در حال برگزاری اردوهای خود است و  از ناظم‌الشریعه درخواست کردم به تنهایی به این مسابقات برود.

وی در مورد تیم فوتسال مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: مس بازی‌های منطقی و خوبی را تا امروز برگزار کرده با کمترین آسیب دیدگی و خستگی و حمید بی غم سرمربی این تیم توانسته به طور منطقی از همه بازیکنان استفاده کند. امیدوارم همین روند را تا پایان مسابقات حفظ کنند و با قهرمانی به ایران بازگردند.

وی در پایان تاکید کرد:  تنها مشکلی که  برای تیم ملی زیر ۲۰ سال  در مسابقات المپیک وجود دارد بازیهای تدارکاتی خارجی است.  برگزار نکردن بازی های تدارکاتی به تیم ملی آسیب زیادی وارد می‌کند البته ما هر هفته با تیم های داخلی بازی هایی برگزار می‌کنیم اما این بازی ها مناسب این تیم نیست و حتما باید چند بازی با تیم های خارجی داشته باشیم و این موضوع باید به جدیت هرچه بیشتر از طرف مسئولان ورزشی کشور پیگیری شود و دلیل مهمتری که وجود دارد این است  این بازیکنان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند و آینده فوتسال ایران را تعیین می‌کنند.امیدوارم تا دیر نشده مسئولان ورزشی کشور فکری به حال بازی‌های تدارکاتی این تیم کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.